Rykte: EA utvecklar Star Wars-spel med öppen värld

Robot
Rykte: EA utvecklar Star Wars-spel med öppen värld

Trenden med öppna världar tycks sätta sin prägel på ett av Electronic Arts Star Wars-projekt.

#dice, #star-wars-battlefront, #visceral-studios


Medlem
Rykte: EA utvecklar Star Wars-spel med öppen värld

Hoppas det är ett bounty hunter spel


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bilden fick mig att hoppa upp ur kontorsstolen... har nog spelat för mycket skräckspel den senaste tiden:P

Medlem

Hoppas att detta kan bli bra

Medlem

Kul med redaktionens egna små wookies i klippet..

Medlem

hmmm bara det inte är swtor "öppet" e jag glad, dumma korridorer -.- red dead chewie


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Publiseras av EA

Utvecklas av Zynga

Baseras på Star Wars Holiday Special

;D

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Publiseras av EA

Utvecklas av Zynga

Baseras på Star Wars Holiday Special

;D

och alla röster görs av Jake Lloyd som spelade unga anakin xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Har inte köpt ett EA spel sedan Mass Effect 3, tror inte jag kommer köpa något mer någonsin.

Medlem

Som allt annat EA gör så kommer det bli katastrofalt buggigt och nästintill ospelbart.


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv

En öppen korridorskjutare med hundra dörrar?

Medlem
Skrivet av Idono:

Som allt annat EA gör så kommer det bli katastrofalt buggigt och nästintill ospelbart.

finns många andra utvecklare utan samröre med ea som gör skitbuggiga spel dock xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Idono:

Som allt annat EA gör så kommer det bli katastrofalt buggigt och nästintill ospelbart.

finns många andra utvecklare utan samröre med ea som gör skitbuggiga spel dock xD

Japp. Men EA är som sagt EA. Dom tänker sig inte efter när dom gör spel. Det nöjer sig med första bästa tillgängliga för att släppa spelet. Skit i ifall det är dåligt eller buggigt.


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv

PÅ TIDEN:up:

Medlem

Men var det inte bekräftat sedan länge att det är något Star Wars-spel på gång med Frostbite3 ?

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

Men var det inte bekräftat sedan länge att det är något Star Wars-spel på gång med Frostbite3 ?

Det är Battlefront 3 som Dice jobbar på som bygger på den motorn. Det har man vetat ett tag, detta är ett annan spel

Medlem

Åhhh NEEEJ! snälla EA förstör inte Star Wars nu, ni släpper bara trasiga spel!.. EA pressar alla andra till att släppa ett trasigt spel eller med mycket buggar (BF4 med DICE)

Medlem

Haha min hjärna parsar texten, kommer till EA och returnerar "nope" dirr.

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Idono:

Som allt annat EA gör så kommer det bli katastrofalt buggigt och nästintill ospelbart.

finns många andra utvecklare utan samröre med ea som gör skitbuggiga spel dock xD

Japp. Men EA är som sagt EA. Dom tänker sig inte efter när dom gör spel. Det nöjer sig med första bästa tillgängliga för att släppa spelet. Skit i ifall det är dåligt eller buggigt.

Skyll inte på EA utan på alla konsumenter som fortsätter köpa spelen trots allt skit.

Själv bryr jag mig inte, har aldrig varit någon rikrig hater (förutom iap).

Moderator | Testpilot
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Sapiens:

Publiseras av EA

Utvecklas av Zynga

Baseras på Star Wars Holiday Special

;D

och alla röster görs av Jake Lloyd som spelade unga anakin xD

Men det kommer aldrig hända, han vill inte ha något med Star Wars att göra Allt annat är ju möjligt dock!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Sapiens:

Publiseras av EA

Utvecklas av Zynga

Baseras på Star Wars Holiday Special

;D

och alla röster görs av Jake Lloyd som spelade unga anakin xD

Men det kommer aldrig hända, han vill inte ha något med Star Wars att göra Allt annat är ju möjligt dock!

allt utspelar sig på naboo ? >:D


signatur

always use the nubs for cover

Kan det vara ett open-world Jedi Knight-spel tro?

Nä, troligen inte. Men än ger jag inte upp hoppet!


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av TheShadyShader:

Kan det vara ett open-world Jedi Knight-spel tro?

Nä, troligen inte. Men än ger jag inte upp hoppet!

Det vore hur coolt som helst!


signatur
Medlem

Star Wars - Sims
Va Luke Skylwalker på Tatooine, åkt till Mos Eisly och köp mat eller vakta din trädgård så att inte Jawas förstör den.
Köp en robot som husdjur, ta han till lokala parken eller lär han nya tricks.
Se till att dina barn är hemma i tid innan natten kommer, annars kommer Stormtroopers på besök.

Medlem
Medlem

Nu ska EA r*vkn***a Star Wars också.
Finns snart inga IPs kvar som dom inte fullständigt kommersialiserat, fördummat och förstört.

Medlem
Skrivet av ubn87:
Skrivet av Idono:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Idono:

Som allt annat EA gör så kommer det bli katastrofalt buggigt och nästintill ospelbart.

finns många andra utvecklare utan samröre med ea som gör skitbuggiga spel dock xD

Japp. Men EA är som sagt EA. Dom tänker sig inte efter när dom gör spel. Det nöjer sig med första bästa tillgängliga för att släppa spelet. Skit i ifall det är dåligt eller buggigt.

Skyll inte på EA utan på alla konsumenter som fortsätter köpa spelen trots allt skit.

Själv bryr jag mig inte, har aldrig varit någon rikrig hater (förutom iap).

Klart det är EA man ska skylla. Det är EA som siktar in sig på folk ignorans och tolerans. Dom medvetet missbrukar allt dom äger bara för att sälja.


signatur

Idono. That's me!

1
Skriv svar