Topp 5 – Multiplayer-knep i Killzone: Shadow Fall

Robot
Topp 5 – Multiplayer-knep i Killzone: Shadow Fall
Medlem
Topp 5 – Multiplayer-knep i Killzone: Shadow Fall

Jag var först järnet glad av den här nyheten "Fan, FZ börjar köra lite roliga features och grejjer!". Men så var ju inte fallet. Men börja med det.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Detta var nog en av dom mest värdelösa multiplaterstipsen i ett spel jag någonsin har sett. Sakerna dom säger här er väldigt självklara saker, som att man inte ska sitta å campa på samma ställe som sniper hela tiden. För då kommer dom och hämnas på dig.. You don't say!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Davwve:

Detta var nog en av dom mest värdelösa multiplaterstipsen i ett spel jag någonsin har sett. Sakerna dom säger här er väldigt självklara saker, som att man inte ska sitta å campa på samma ställe som sniper hela tiden. För då kommer dom och hämnas på dig.. You don't say!

Så uppenbart är det inte. Testa spela Battlefield 4 så får du se på campande snipers.

1. Peka --> Skjut.
2. upprepa steg 1.
3. upprepa steg 2.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Inget fel med nybörjartips, alla måste starta någonstans.

Men jag måste bekänna att jag också trodde att rubriken handlade om "årets insider-klipp" (likt en aftonblaskas aktie-tips) för erfarna FPS-spelare.

Medlem

Ok, när kommer knepen?


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Glaset:
Skrivet av Davwve:

Detta var nog en av dom mest värdelösa multiplaterstipsen i ett spel jag någonsin har sett. Sakerna dom säger här er väldigt självklara saker, som att man inte ska sitta å campa på samma ställe som sniper hela tiden. För då kommer dom och hämnas på dig.. You don't say!

Så uppenbart är det inte. Testa spela Battlefield 4 så får du se på campande snipers.

Men sen är ju BF4 ganska mycket större och där är de lättare att campa...


signatur
Medlem

Tips 1: Plugga in mus och tangentbord? Nähepp...


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar