Testa Trine 2 gratis på Playstation 4

Robot
Medlem
Testa Trine 2 gratis på Playstation 4

Trine 2 rekommenderas varmt. Otroligt vackert och mysigt spel som dessutom har stöd för co-op.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Gött mos! Nu hoppas jag bara att jag får min konsol från Webhallen i December när Batch nr 2 anländer..... Men jag fick hem Handkontroll, Ps4kameran och Killzone, frågan är bara hur jag ska använda dessa utan konsolen...... oj gled ifrån artikeln där minsann!


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv
Skrivet av ivanhoe68:

Gött mos! Nu hoppas jag bara att jag får min konsol från Webhallen i December när Batch nr 2 anländer..... Men jag fick hem Handkontroll, Ps4kameran och Killzone, frågan är bara hur jag ska använda dessa utan konsolen...... oj gled ifrån artikeln där minsann!

Hahaha!

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Gött mos! Nu hoppas jag bara att jag får min konsol från Webhallen i December när Batch nr 2 anländer..... Men jag fick hem Handkontroll, Ps4kameran och Killzone, frågan är bara hur jag ska använda dessa utan konsolen...... oj gled ifrån artikeln där minsann!

Nästan samma för mig. Har inte fått mina grejer än men handkontroller och spel är skickade.

On-topic så gillade jag aldrig Trine 2 riktigt. Ser charmen med spelet men det känns lite väl segt och enkelt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Citat:

Det finns en gratis demoversion att plocka hem

Inte för att va den där killen men har vi inte haft demos av alla spel på xboxlive de senaste 6 åren!?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Du är den där killen!

Medlem

Ett demo???? Aldrig hört talas om något sådant


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Gött mos! Nu hoppas jag bara att jag får min konsol från Webhallen i December när Batch nr 2 anländer..... Men jag fick hem Handkontroll, Ps4kameran och Killzone, frågan är bara hur jag ska använda dessa utan konsolen...... oj gled ifrån artikeln där minsann!

I feel for you!! Håller tummarna för dig


signatur

Game long and prosper

Medlem

Absolut det bästa spelet som jag har spelat som stödjer Nvidia 3D glasögon. Grymt bra 3D !! Vet inte hur det är på PS4 men det lär väl funka bra på en 3D TV också.

Medlem
Skrivet av Ebanhawk:

Absolut det bästa spelet som jag har spelat som stödjer Nvidia 3D glasögon. Grymt bra 3D !! Vet inte hur det är på PS4 men det lär väl funka bra på en 3D TV också.

moddat skyrim är bland det bästa jag vet. Äckligt som satan när det är svart som natten i grottor och så smyger något omkring i mörkret.

Absolut bästa 3D djupet du kan få i ett 3D spel vad jag vet är i Sims 3


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Ebanhawk:

Absolut det bästa spelet som jag har spelat som stödjer Nvidia 3D glasögon. Grymt bra 3D !! Vet inte hur det är på PS4 men det lär väl funka bra på en 3D TV också.

moddat skyrim är bland det bästa jag vet. Äckligt som satan när det är svart som natten i grottor och så smyger något omkring i mörkret.

Absolut bästa 3D djupet du kan få i ett 3D spel vad jag vet är i Sims 3

Brothers: A Tale of Two Sons hade riktigt grymt 3D djup när man installerade Helix Mod.
http://helixmod.blogspot.se/2013/09/brothers-tale-of-two-sons...

Ibland fattar jag inte varför spelutvecklare inte lyckas göra bra 3D-profiler för sina spel när en helt vanlig privatperson klarar av det.

Finns även en 3D mod till Skyrim i fall du inte har testat det redan
http://helixmod.blogspot.se/2012/03/elder-scrolls-v-skyrim-3d...

Medlem

aah ok, tack för tipset, ska testa det

Medlem

Fantastiskt nyhetsvärde! Man kan alltså, håll i er nu, TESTA Trine 2. Dra mig baklänges...!

Eller missar jag något här, är det ovanligt att man kan testa spel på PS4?

Medlem

Jäklar vad vackert detta är! Spelet blev dessutom jäkligt mycket bättre i 3d också! Funkade riktigt bra på PS4.

1
Skriv svar