Assassin's Creed IV: Freedom Cry

Robot
Assassin's Creed IV: Freedom Cry

Den tunga berättelsen om slaveriets svarta verklighet är vågad. Tyvärr tvingas den samsas med en spelmekanik som sedan länge tappat sin tjusning och mening.

#assassins-creed-iv-black-flag-freedom-cry, #assassins-creed-iv-black-flag


Medlem
Assassin's Creed IV: Freedom Cry

Är riktigt sugen på detta men skuggning är satans tråkigt, hur mkt sådant är det?

Det bör väll nämnas att PC versionen var lite försenad men är släppt nu...eller hur är det?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Hmm, det står "Testplattform: PC, Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4", men man får väl gissa att ni inte testat spelet så omfattande utan att det betyder att det släpps till dessa plattformar.
Vilken plattform har ni testat det på?

Moderator | Testpilot

Vad är det här, ett DLC?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Hade aldrig hört talas om detta förrän nu. Kom inte Black Flag precis ut?

Redaktör
Ponny
Skrivet av Rakoon:

Är riktigt sugen på detta men skuggning är satans tråkigt, hur mkt sådant är det?

Har det inte i huvudet, men det räckte för att sucka, frusta och himla med ögonen. Men det finns mycket annat också, som är så mycket bättre.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Det bör väll nämnas att PC versionen var lite försenad men är släppt nu...eller hur är det?

Det släpptes faktiskt samtidigt på pc som övriga format. Så det är ute nu.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av bece:

Hmm, det står "Testplattform: PC, Xbox 360, Xbox One, PS3, PS4", men man får väl gissa att ni inte testat spelet så omfattande utan att det betyder att det släpps till dessa plattformar.
Vilken plattform har ni testat det på?

Oftast kan man se testad version på spelboxen, men någon sådan finns ju inte här. Men jag testade det på PS4.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vad är det här, ett DLC?

Skrivet av Acriax:

Hade aldrig hört talas om detta förrän nu. Kom inte Black Flag precis ut?

Precis! Ett dlc, som är lite av ett komplett Assassin's Creed-äventyr, fast i miniformat. Räkna med fyra, fem timmars Karibien.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Har bara hunnit påbörja Freedom Cry lite smått men redan nu måste jag ju säga att Adéwalés story är bra mycket intressantare och viktigare än Kenways var.
Hade gärna setta Adéwalé som Black Flags huvudperson och Kenway som en DLC-karaktär.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Det bör väll nämnas att PC versionen var lite försenad men är släppt nu...eller hur är det?

Det släpptes faktiskt samtidigt på pc som övriga format. Så det är ute nu.

Det var meningen, ja. Men pc versionen blev försenad i lite mer än en dag pga att de var tvungna att fixa en allvarlig save bugg först. Sen fick vi som köpte season pass (eller hade det via gold edition osv) via steam vänta ytterligare för att de klantskallarna glömt att lägga till Freedom cry i season passet. Sent på torsdag kväll förra veckan kunde jag köra det.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Det bör väll nämnas att PC versionen var lite försenad men är släppt nu...eller hur är det?

Det släpptes faktiskt samtidigt på pc som övriga format. Så det är ute nu.

Det var meningen, ja. Men pc versionen blev försenad i lite mer än en dag pga att de var tvungna att fixa en allvarlig save bugg först. Sen fick vi som köpte season pass (eller hade det via gold edition osv) via steam vänta ytterligare för att de klantskallarna glömt att lägga till Freedom cry i season passet. Sent på torsdag kväll förra veckan kunde jag köra det.

Oj. D'oh! Man ska tydligen straffa dom som köper season pass.


signatur

En Bamseponny av folket

Det konstiga är att dom inte verkar göra någon som helst reklam för detta dlc på uplay!

Hade man inte vart sådan FZ fantast hade jag missat det här helt och hållet (är dock inte klar med AssCreed IV riktigt än )


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser intressant ut, hoppas bara Ubi inte kommer mjölka sönder sjöstriderna utan hittar ny mekanik till uppföljaren


signatur

Game long and prosper

jkw
Medlem

PC, PC, PC. Det finns inte till PC, dock till Windows.

1
Skriv svar