Humble Indie Bundle X – småspel för en billig slant

Robot
Medlem
Humble Indie Bundle X – småspel för en billig slant

Dåliga spel


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

To the moon är ett av de bästa indiespel jag sett (såg pewdiepies lets play). Kommer lätt köpa det i framtiden när man glömt bort storyn


signatur

Game long and prosper

Medlem

De 1000 första personerna som betalade 10 dollar eller mer fick även Starbound, vilket kan förklara varför medelpriset är rätt så högt (eller kanske var).

Medlem
Skrivet av Javas:

To the moon är ett av de bästa indiespel jag sett (såg pewdiepies lets play). Kommer lätt köpa det i framtiden när man glömt bort storyn

Spelade igenom det i natt, jävlar vilken story. Kontrollerna gör att man vill banka ansiktet i tangentbordet (musen..) stundtals, men storyn.

Kan rekommendera To the moon till alla, är lätt värt 40 spänn för sig själv!

Medlem
Skrivet av devvis:
Skrivet av Javas:

To the moon är ett av de bästa indiespel jag sett (såg pewdiepies lets play). Kommer lätt köpa det i framtiden när man glömt bort storyn

Spelade igenom det i natt, jävlar vilken story. Kontrollerna gör att man vill banka ansiktet i tangentbordet (musen..) stundtals, men storyn.

Kan rekommendera To the moon till alla, är lätt värt 40 spänn för sig själv!

Exakt. To the moon! Kontrollerna är nog lite "Game Maker"-skadade tyvärr.. Men är ju inga nämnvärda actionmoment direkt, så det funkar väl ok. Men story/berättelsen och... Musiken!! <3 Kan inte påminna mig nåt spel som direkt påverkat mina känslor tidigare (annat än kanske %#£$€ vrål och förbannelse, haha), men likt majoriteten gick även jag lite sönder av det. ^_^

Moderator | Testpilot
Skrivet av Xstioph:
Skrivet av devvis:
Skrivet av Javas:

To the moon är ett av de bästa indiespel jag sett (såg pewdiepies lets play). Kommer lätt köpa det i framtiden när man glömt bort storyn

Spelade igenom det i natt, jävlar vilken story. Kontrollerna gör att man vill banka ansiktet i tangentbordet (musen..) stundtals, men storyn.

Kan rekommendera To the moon till alla, är lätt värt 40 spänn för sig själv!

Exakt. To the moon! Kontrollerna är nog lite "Game Maker"-skadade tyvärr.. Men är ju inga nämnvärda actionmoment direkt, så det funkar väl ok. Men story/berättelsen och... Musiken!! &lt;3 Kan inte påminna mig nåt spel som direkt påverkat mina känslor tidigare (annat än kanske %#£$€ vrål och förbannelse, haha), men likt majoriteten gick även jag lite sönder av det. ^_^

RPG Maker ftw


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Dåliga spel

Du stavade fel på bra spel

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Dåliga spel

Jag kan inte tala för de övriga men Papo & Yo är absolut inget dåligt spel, det är ett riktigt stämningsfullt och nytänkande spel som jag rekommenderar starkt.

Medlem

Kan starkt rekommendera Reus, riktigt kul spel där du kontrollerar 4 typ gudar och bygger upp planeten.

Avstängd

Tyvärr så har det inte varit några nämnvärda bundles på sistone och detta är ännu en att räkna till den mängden

1
Skriv svar