Guild Wars 2 – film från The Origins of Madness

Robot
Guild Wars 2 – film från The Origins of Madness
Geeks Gaming
Guild Wars 2 – film från The Origins of Madness

För att vara köp en gång spela hur mycket du än vill så pungar dom ut jävligt mycket free content till spelet.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

För att vara köp en gång spela hur mycket du än vill så pungar dom ut jävligt mycket free content till spelet.

Ja det gillar man starkt.
Tråkigt att spelet inte levde upp till mina förväntningar och varade i knappt 2 dagar.
Man kanske skulle prova det igen?

Geeks Gaming
Skrivet av svidishkaboj:
Skrivet av Jinxswe:

För att vara köp en gång spela hur mycket du än vill så pungar dom ut jävligt mycket free content till spelet.

Ja det gillar man starkt.
Tråkigt att spelet inte levde upp till mina förväntningar och varade i knappt 2 dagar.
Man kanske skulle prova det igen?

samma skill system som ettan så jävlar hade spelet varit bra

Medlem
Medlem

Det ryktas även om en expansion lagom till släppet i Kina.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

det e nog på tiden att dom börjar fråga sig, javist ja det fanns ju drakar i det här spelet med xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av svidishkaboj:
Skrivet av Jinxswe:

För att vara köp en gång spela hur mycket du än vill så pungar dom ut jävligt mycket free content till spelet.

Ja det gillar man starkt.
Tråkigt att spelet inte levde upp till mina förväntningar och varade i knappt 2 dagar.
Man kanske skulle prova det igen?

samma skill system som ettan så jävlar hade spelet varit bra

Samma buildmöjligheter som 1:an vore bra. Combat systemet känns dock antikt numera.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

ELF
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

För att vara köp en gång spela hur mycket du än vill så pungar dom ut jävligt mycket free content till spelet.

Jo, fast hälften patchas ju bort några veckor efter att det laggts till.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det ryktas även om en expansion lagom till släppet i Kina.

Gw2 kommer aldrig släppa expansioner, utan events varje månad istället, som visslingen ändrar om miljöer etc. Men atm så är lvl 80 kvar för o stanna. Men frukta ej ;P snart släpps en helt ny www map (som är kung) + att det har börjat o talas om ev fler klasser samt ny personal story Men expansioner som wow etc kommer aldrig att komma

Medlem

Jag älskar ArenaNet.

Synd att det inte var mycket med GW2 som jag gillade. Älskar hur själva världen och karaktärerna ser ut men resten är lite...meh.

Medlem

Det enda man egentligen kan anmärka på när det gäller dessa content patches är nog att man aldråg får någon känsla av större förändringar i spelet, iaf så är det så för mig. Men det är ju ändå över förväntan med tanke på deras betalningsmodell.

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Puscifer:

Det ryktas även om en expansion lagom till släppet i Kina.

Gw2 kommer aldrig släppa expansioner, utan events varje månad istället, som visslingen ändrar om miljöer etc. Men atm så är lvl 80 kvar för o stanna. Men frukta ej ;P snart släpps en helt ny www map (som är kung) + att det har börjat o talas om ev fler klasser samt ny personal story Men expansioner som wow etc kommer aldrig att komma

Anet verkar äntligen förstå att uppdateringar varannan vecka inte funkar kvalitetsmässigt. Faktum är att en expansion faktiskt inte verkar helt omöjligt nu. Det är dock oklart om det blir en betalexpansion eller bara mega-update när S1 av Living Story tar slut i början på mars (äntligen).

Väldigt intressant artikel/intervju med Colin Johanson från ArenaNet för de som missat:

http://www.eurogamer.net/articles/2014-01-14-you-thought-that...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Puscifer:

Det ryktas även om en expansion lagom till släppet i Kina.

Gw2 kommer aldrig släppa expansioner, utan events varje månad istället, som visslingen ändrar om miljöer etc. Men atm så är lvl 80 kvar för o stanna. Men frukta ej ;P snart släpps en helt ny www map (som är kung) + att det har börjat o talas om ev fler klasser samt ny personal story Men expansioner som wow etc kommer aldrig att komma

Nog är det fullt möjligt, man MÅSTE inte höja level-cap för att släppa en expansion. En hög nya zoner, nya dungeons, kanske en ny ras och fortsättning på personal story räcker gott för att fylla ut en expansion.

Fukey me, jag är inte ens klar med Prophecies än, maj gadd! Snart stänger de väl ned dessa servar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Fukey me, jag är inte ens klar med Prophecies än, maj gadd! Snart stänger de väl ned dessa servar.

Hehe, finns det nån att spela med eller springer du runt med Heroes? ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Skrivet av toast:
Skrivet av walter_iego:

Fukey me, jag är inte ens klar med Prophecies än, maj gadd! Snart stänger de väl ned dessa servar.

Hehe, finns det nån att spela med eller springer du runt med Heroes? ^^

Just nu är det avinstallerat, sist jag spelade fanns det bara NCP:er som fick hjälpa mig på traven, men det hjälpte inte långt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Näe jag anade det.. fuskar du och spelar Eye of the North först (förutsatt att du är minst lvl 10) kan du låsa upp några hjältar.. men men inte värt att spela hela guild wars ensam endå!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar