Tim Schafer vill återvända till Brütal Legend

Robot
Medlem
Tim Schafer vill återvända till Brütal Legend

Snälla låt detta hända, det första spelet var så jäkla bra. \m/

Edit: POWEERSLIIIDEEE!

Medlem

Hade köpt det omgående. Första spelet var en unik upplevelse som tyvärr satsade lite för mycket på RTS-delarna. Men oj vad roligt det var och världen och musiken var helt fantastisk!

/ LordDaimos

Medlem

Första spelet var riktigt roligt och fyllt av humor och en uppföljare skulle verkligen uppskattas. Hoppas, hoppas, hoppas!

Medlem

Håller till fullo med LordDaimos, dumpa RTS biten och gör det som ett GTA/Saints Row i den underbara metalvärld som Double Fine skapat.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Skippa RTS helt så är potentialen mycket bra

Medlem

Otroligt kul spel! Jag vill ha mer! Here's my money!!!

Medlem

Vore kanon om de skippade RTS-delen som sagt

Medlem

Hur mycket drog det här spelet in i vinst? Det kanske är tillräckligt bra siffror för att få en publisher ombord istället?

Allting måste ju inte vara kickstarter.

Medlem

Ho det hoppas man ganska fett på att han får göra också.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Neeee, ge mig fler klassiska äventyrsspel. Broken age är helt underbart!

Medlem

Jaaaaaaaaaaaa ett av de få spelen som fått mig till tårar, den biten med "Mr Crowley"... magic I tell you, MAGIC!

men håller med, skippa RTS och mer ARPG

Medlem

köper det på releasen direkt, för helvete vad kul jag hade rakt igenom hela spelet på både på pc och xbox 360.


signatur

God is dead

Medlem

Hoppas, hoppas!

Hoppas! Spelet var kul på sina stunder och oftast visuellt vackert och lät bra hela tiden


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ge oss en uppföljare på Psychonauts istället tack.


signatur

Xd

1
Skriv svar