Microsoft presenterar nytt spel i morgon

Robot
Microsoft presenterar nytt spel i morgon

Halo? Gears of War? Rallisport Challenge? Något nytt?

#microsoft, #halo-5, #gears-of-war-4


Medlem
Microsoft presenterar nytt spel i morgon

Jag vet inte om det bara är jag som är trött, men Larry såg först ut som Gary Busey...

Hur som helst vet jag inte hur intresserad jag är, tycker inte att MS har kommit med något intressant spel på länge.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Spännande! Hoppas på något som inte är "same old" utan lite satsning på något vågat med kvalité.

Medlem

Midtown Madness ^^ Nä men ett releasedatum för konsolen vore ju inte helt fel...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

23% chans att det är nåt nytt känns det som.

Inaktiv
Skrivet av Nimr0d:

Midtown Madness ^^ Nä men ett releasedatum för konsolen vore ju inte helt fel...

Bara att importera, fick konsolen samt ett spel och handkontroll för 5600kr och är mycket nöjd med den.

"Gears of Halo", fukey yeah!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ett nytt Rallisport Challenge skulle ju sitta förbannat fint! Men det blir väl förmodligen ett nytt Gears


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Nu ryktas det väl att den svenska xbox one släppet kan dyka upp först till q4 2014


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Snälla, låt det inte vara Halo eller Gears of war. Något nytt skulle vara mer lockande! Ny konsol, nya spel! Orkar inte med flera BF, CoD, Halo, Gears of war etc etc etc.

Medlem

Microsoft presenterar: "Watch the paint dry Simulator 2014".

Medlem
Skrivet av ThreeZool:
Skrivet av Nimr0d:

Midtown Madness ^^ Nä men ett releasedatum för konsolen vore ju inte helt fel...

Bara att importera, fick konsolen samt ett spel och handkontroll för 5600kr och är mycket nöjd med den.

Jävlar vad dyrt!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

"Gears of Halo", fukey yeah!

Gears of Kinect: Animal Edition!

Medlem

Rallisport Challenge!!!! Jag tycker personligen att 2an var ett av de bästa rallyspelen jag har spelat

Medlem

Hoppas de vågar chansa lite.. men Microsoft har inte chansat på flera år tyvärr.

Medlem

Håller tummarna för ett nytt Gears

Medlem

RalliSport känns som en serie som förtjänar en ny del. De spelen var utmärkta på att hitta en "sweet spot" mellan realism och arkad.

Om MS gör ett nytt rallyspel så är väl dock risken stor att de väljer att kalla det Forza Rally eller något liknande.

Medlem

Freelancer 2? :3

Medlem

nytt PGR? Hade faktiskt varit kul. Lite omväxling från FM5


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Banjo Kazooie 3?

Medlem

Måste vara Halo eller Gears, spelen till xbone är SJUKT osexiga atm, inget spel som lockar

Medlem

Hmm, det är säkert bara jag, men:
Blizzard presenterar nytt spel i morgon = OOOH, WTH! wut...wow, vad är det!? *studsar runt i stolen av illa återhållen upphetsning
Microsoft presenterar nytt spel i morgon = Va? Jaha? Ok. *moving on

Medlem
Skrivet av Loxus:

Freelancer 2? :3

Ja, de äger ju denna licens, varför inte visa oss Microsoft. Gör en konkurrent som kan tävla mot Star Citizen och Elite : Dangerous.

Medlem

Crackdown 3 är det antagligen då Utvecklarna gått ut med samma formulering på deras twitter

Medlem
Skrivet av Tehlamah:

Crackdown 3 är det antagligen då Utvecklarna gått ut med samma formulering på deras twitter

Antagligen, låter som Microsoft, fortsätt satsa på de säkra korten.

Medlem
Skrivet av Ender:

Hmm, det är säkert bara jag, men:
Blizzard presenterar nytt spel i morgon = OOOH, WTH! wut...wow, vad är det!? *studsar runt i stolen av illa återhållen upphetsning
Microsoft presenterar nytt spel i morgon = Va? Jaha? Ok. *moving on

Hahah ja när Blizzard presenterar, vad kan det vara? Diablo 25, Warcraft 17 eller Starcraft 39?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av jlarss:

Rallisport Challenge!!!! Jag tycker personligen att 2an var ett av de bästa rallyspelen jag har spelat

Kan bara hålla med,,Klart det bästa rallyspelet som gjorts

Medlem
Skrivet av Ender:

Hmm, det är säkert bara jag, men:
Blizzard presenterar nytt spel i morgon = OOOH, WTH! wut...wow, vad är det!? *studsar runt i stolen av illa återhållen upphetsning
Microsoft presenterar nytt spel i morgon = Va? Jaha? Ok. *moving on

Du är inte ensammen.

Medlem

Det är garanterat en uppföljare i en serie som sålt bra. Det är ju trots allt Microsoft som ska presentera ett spel.

Inaktiv

"Microsoft presenterar nytt spel i morgon"

Han twittrade ju innan läggdags i USA, så med andra ord utannonserar de ju spelet idag. Eftersom han sa på morgonen, så kan det utannonseras närsomhelst.

12
Skriv svar