Next Car Game drar in mycket pengar

Robot
Medlem
Next Car Game drar in mycket pengar

Ska bli intressant. Älskar fortfarande Flatout 2. Hoppas dom bara kan göra något åt gummibandsmodellen. Det förstör så mycket. Men det kanske är svårt..

Medlem

vad är det för sorts spel egentligen o.o? typ flatout?

Inaktiv

Synd det inte dyker upp till Mac...hade verkligen uppskattat ett riktigt bra bilspel på just mac.

Medlem

Minns när jag såg Flatout 1 första gången, var helt fantastiskt! Lätt ett av de spel jag kört mest.

Var ett fan av liknande spel sen innan dess, bland annat 1nsane om nån minns det.

NCG har jag stöttat sen början, kommer bli grymmt! De har lyckats behålla originalkänslan bra men den nya fysiken/grafiken ger ett ordentligt lyft. Riktigt underhållande race där allt är fullständigt kaos

Medlem
Skrivet av Segas:

Synd det inte dyker upp till Mac...hade verkligen uppskattat ett riktigt bra bilspel på just mac.

inte så konstigt då du bara är en av typ 100 pers som spelar på mac än idag, av någon väldigt okänd och troligtvis ologisk anledning


signatur

//monster

Medlem

Tänker på Destruction Derby när jag ser bilden men har inte riktigt koll på vad Next Car Game är för typ av bilspel egentligen.

Medlem
Skrivet av Rabieskorv:

vad är det för sorts spel egentligen o.o? typ flatout?

Det är i stort sätt en uppföljare till Flatout, bara det att det har ett nytt namn. Riktigt skoj faktiskt, speciellt om man gillar Flatout. Dock är det lite fattigt med innehåll än så länge, men det är ju bara en tidig alpha än så länge (Early Access) och mer innehåll kommer att läggas till med jämna mellanrum.

Medlem

Ser riktigt coolt ut:

Medlem
Skrivet av VolvoJocke:

Minns när jag såg Flatout 1 första gången, var helt fantastiskt! Lätt ett av de spel jag kört mest.

Var ett fan av liknande spel sen innan dess, bland annat 1nsane om nån minns det.

NCG har jag stöttat sen början, kommer bli grymmt! De har lyckats behålla originalkänslan bra men den nya fysiken/grafiken ger ett ordentligt lyft. Riktigt underhållande race där allt är fullständigt kaos

Jodå, jag minns 1nsane


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

BYT NAMN

(vet att det är ett placeholder, men tusan, Next Car Game ringer inget vidare alls)

Ville också säga att Technology Sneak peak-banan är riktigt rolig.

Medlem
Skrivet av Segas:

Synd det inte dyker upp till Mac...hade verkligen uppskattat ett riktigt bra bilspel på just mac.

BootCamp är din bästis om du vill spela på en Mac.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Att dom inte fått napp från någon stor utgivare med mycket cash är för mig ett mysterium.
Kan förvisso vara så lätt att min smak inte delas av den stora massan, enligt högdjuren.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Skägg.
10 Chambers

Så, tråd rensad från tramsigheter, skärpning!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Så, tråd rensad från tramsigheter, skärpning!

Sånna här kommentarer är kul när man kommer in först efteråt - man undrar liksom vad som påkallade moderatoruppmärksamhet....

Medlem

Tydligen finns det ingen marknad för vare sig bilspel eller rymdsims till PC nuförtiden

Medlem

Najs! Det får man titta närmre på, helt klart.
Varit sugen på ett nytt bilspel läänge nu.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Köpte "Next Car Game - Digital Deluxe Edition", på Steam för 33,99€.
Är mycket nöjd hittils!


signatur

autograph

1
Skriv svar