Loadout släppt - tokig action utlovas

Robot
Loadout släppt - tokig action utlovas

Actionfylld multiplayer med inspiration från såväl Borderlands och Team Fortress.

#borderlands-2, #team-fortress-2, #loadout


Medlem
Loadout släppt - tokig action utlovas

Gratis...?

Medlem

detta måste testas


signatur

i7 920 2.66ghz @3.8ghz, Gigabyte GTX 680 2GB OC SLI, 12GB DDR3 1600mhzmem, Samsung 830 256GB,GA-EX58-UD4P motherboard, 3x24 Asus Vw246"

Geeks Gaming

Sen är frågan om det är pay2win eller inte

Medlem

riktigt roligt spel men faan så mycket saker man kan köpa för pengar skins och "twerk" danser

Avstängd

Det verkar egentligen inte vara pay2win alls. Får se om det blir intressant även i framtiden!

Medlem

Testade två matcher precis. Bortsett från ett par brallor jag fick efter en match så verkar det inte finnas något i butiken man kan köpa utan riktiga pengar. Får hoppas att man kan låsa upp fler saker genom att spela.

Roligt gameplay än så länge i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:

Sen är frågan om det är pay2win eller inte

Fast nu är inte alla f2p spel pay to win, och vad jag vet när jag läst och sett andra spela det så verkar man endast köpa typ skins och olika rörelser i form av dans.

Inte då sett något om att bli superbra efter man betalat 200 kronor.

Medlem

Fruktansvärt roligt faktiskt

Medlem

Valutan i spelet är "Blutes" (Det får du genom att vinna/förlora(?) matcher), och "Spacebux" (Det köper du för riktiga pengar).

Med Spacebux kan du köpa "Outfits" och Danser(Taunts) till din karaktär. Alltså inga mods till dina vapen som gör att din gubbe gör mer skada.

Med Blutes kan du köpa mods till dina vapen och låsa upp skills i "Tech Tree" (tänk skill tree i WoW).

Det finns även "Daily Prize". Du får välja en låda (av tre) i slutet av matchen. Du kan vinna extra Blutes eller klädesplagg. (Häromdagen vann jag ett par jeans). Fungerar som Payday 2-korten.

För övrigt så är spellägena sjukt roliga. Capture the flag fast med en fet jävla hammare istället för en flagga. Du kan bumrusha och 1-shotta alla med den hammaren. Extremt tillfredsställande. Snabb action i varje spelläge. Tänk Quake + Team Fortress 2? Jag kan se mig själv spela detta ett bra tag.

1
Skriv svar