Halo: Spartan Assault

Robot
Halo: Spartan Assault

Ett pekskärms-Halo med kameran högt upp i luften letar sig över till Xbox 360. Styrspakar gör jobbet angenämare – men jobbet i sig är ganska meningslöst.

#halo-spartan-assault, #sony, #killzone-liberation


Medlem
Halo: Spartan Assault

Usch och fy för mikrotransaktioner, enda sättet att visa att vi inte tänker acceptera det är helt enkelt att inte använda sig av tjänsten, men det är nog svårt att få alla på det spåret.

Medlem

Har det är spelet till min telefon, mycket roligt :). Kan säga att jag har massvis med XP men har aldrig använt dem.

Medlem

Jag tycker att betyget är förvånande högt med tanke på hur hård recensionen ofta låter. Om jag inte sett betyget utan endast läst texten och gissat betyget som getts utifrån den text jag läst skulle jag gissat på en tvåa.

Man kan spela igenom hela spelet utan att köpa något extra om jag förstår det hela rätt? Men man får traggla och spela om många partierför att få den erfarenhet som behövs för att köpa vissa saker? Många lär ju isåfall köpa grejerna istället för att lägga extra tid på det.

Inaktiv

55 kr i Windows Store, och det stödjer pekskärm, handkontroll och tan/mus. Definitivt värt pengarna.

Inaktiv
Skrivet av Ghoetic:

Usch och fy för mikrotransaktioner, enda sättet att visa att vi inte tänker acceptera det är helt enkelt att inte använda sig av tjänsten, men det är nog svårt att få alla på det spåret.

Bästa är egentligen att skaffa spelet men inte använda sig av mikrotransaktionerna. Man visar att man vill ha spelet men accepterar inte ytterligare kostnader.

Medlem

Grymt bra, bara skita i MTs, går att fixa ändå, lite kodning bara ;D

1
Skriv svar