Battlefield 4: Second Assault släpps snart

Robot
Battlefield 4: Second Assault släpps snart

Redan nästa vecka väntar ett återbesök på fyra stycken populära Battlefield 3-banor.

#nyhetstips, #dice, #battlefield-3


Medlem
Battlefield 4: Second Assault släpps snart

Började lira BF4 på Xbox One nu i veckan. Lagomt jävla buggigt spel alltså. Har fått starta om singleplayer-läget två gånger pga att det buggat ur så att mina npc-kompisar vägrat gå vidare, och i går kväll upptäckte jag efter att ha lirat multiplayer i hardcore så följde harcore-läget med in i singelplayer så att hälsan inte gick tillbaka upp. Blev tvungen att starta multiplayer igen i normal mode och köra en match, och gå tillbaka in i singelplayer för att återställa skiten (tack google för den lösningen)

Så "läget stabilt" my ass.

Medlem

Funkar alldeles utmärkt för mig på min PC, men att folk skulle ha olika upplevelser gällande buggar och dylikt är väl knappast förvånande...

Medlem

Funkar prima för mig på PC också, men alla har ju olika hårdvara så alla har ju inte samma buggar. Tycker det är stabilt att dom väljer att släppa det nu, från att vara ett spel som inte gick att spela vid release... till ett spel som faktiskt är helt grymt nu. Det märks att dom jobbar iallafall

Medlem

Carl du glömde även att Naval strike släpps i Mars också

ELF
Medlem

Blir till att skriva upp 4 mars i kalendern. Men idag ska jag testa China Rising banorna.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Vi ska inte heller glömma att med Naval Strike kommer

"Carrier Assault game mode which is a re-imagining of the classic Battlefield 2142 Titan Mode"

http://www.battlefield.com/uk/battlefield-4/expansion-packs/n...

kan det bli bättre?

Medlem

Varför inte khargh! Min favoritbana från bf3... *gråter*

Medlem
Skrivet av Widowmaker-EATTJ:

Vi ska inte heller glömma att med Naval Strike kommer

"Carrier Assault game mode which is a re-imagining of the classic Battlefield 2142 Titan Mode"

http://www.battlefield.com/uk/battlefield-4/expansion-packs/n...

kan det bli bättre?

Nej..

Skulle vara om dom släppte 2143(?) då..

Skrivet av Harry Coma:
Skrivet av Widowmaker-EATTJ:

Vi ska inte heller glömma att med Naval Strike kommer

"Carrier Assault game mode which is a re-imagining of the classic Battlefield 2142 Titan Mode"

http://www.battlefield.com/uk/battlefield-4/expansion-packs/n...

kan det bli bättre?

Nej..

Skulle vara om dom släppte 2143(?) då..

Det hade verkligen varit någonting.

Men jag tror att Titanfall grusar de möjlighetera. För att inte tala om att de ska göra Star Wars spel med. har svårt att se att de skulle klämma in en till sci-fi pangare på schemat... tyvärr.

Med dem menar jag EA och inte DICE, jag tror nog dice gärna hade gjort ett 2143

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GhostWolf:

Carl du glömde även att Naval strike släpps i Mars också

Kom i separat nyhet!


signatur
Medlem

Låter bra i 3 av 4 fall, operation metro är däremot bara en bana i trånga korridorer för personer som vill ha många kills och xp.

Medlem

Hade varit kul att testa det nya DLC't om inte mitt battlelogg nu slutat fungera, laddar enbart.

ELF
Medlem
Skrivet av Alleez:

Hade varit kul att testa det nya DLC't om inte mitt battlelogg nu slutat fungera, laddar enbart.

Fast om man kan levla upp lite snabbt på Metro så kanske man kan spela övriga banor utan att tänka på att få så mycket xp som möjligt. Utan spela enbart för att ha kul och vinna.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Är kanske en inte helt galet vågad gissning att Gulf of Oman får samma storm som Paracel Storm har...?

Verkar dumt att slösa bort en sån spelmässigt unik effekt på en karta och inte mer...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Operation Metro klart bästa kartan i BF3. Tätt fäljt av Bazaar.

Medlem

Nästa vecka passar ju bra. Inga elever på hela veckan och helt ledig torsdag/fredag.

Medlem
Skrivet av AndyZedd:

Operation Metro klart bästa kartan i BF3. Tätt fäljt av Bazaar.

Jag vet vad du har spelat innan..

Medlem
Skrivet av Harry Coma:
Skrivet av AndyZedd:

Operation Metro klart bästa kartan i BF3. Tätt fäljt av Bazaar.

Jag vet vad du har spelat innan..

Syftar du på 2142 är jag skyldig till 1500h,,,,

Medlem

Börjat betvivla att DICE kan fixa spelet, därav att dom börjar släppa DLC nu igen.... Sista bf spelet jag kommer spela sorgligt nog, och jag har varit med sedan början


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

1
Skriv svar