Killer is Dead – snart kan du mörda med din PC

Robot
Medlem
Killer is Dead – snart kan du mörda med din PC

Kul att Japanerna släpper sina spel till PC också

MGR var ett av de bästa spelen jag har testat på länge

Inaktiv

Kan inte uttala mig om hur själva gameplay är, men jag tycker spelet är otroligt fult

Medlem

Ser ut att vara 97% ospelbart med mus och tangentbord. Plocka fram gamepaden alla som vill spela.

Medlem
Skrivet av Hydraah:

Kan inte uttala mig om hur själva gameplay är, men jag tycker spelet är otroligt fult

1+

Medlem
Skrivet av Bennii:

Ser ut att vara 97% ospelbart med mus och tangentbord. Plocka fram gamepaden alla som vill spela.

Ok...som pc-spelare vet jag att fler spel gör dig bättre med handkontroll än mus och tangentbord......men jag har har ju bara spelat på pc sedan det fösta ufo enemy unknown och det allra första doom så vad jet jag......stämmer in...99.%! Hata all konsol-dumifiering och allt annat ni bebbes vill säga!

Medlem

MGR och DmC var helt klart spelbart med mus och tangentbord

Medlem

Vafan, musiken i trailern lät ju nästan lite väl likt musiken i Metroid Prime!

Medlem
Skrivet av xxhellridexx:
Skrivet av Bennii:

Ser ut att vara 97% ospelbart med mus och tangentbord. Plocka fram gamepaden alla som vill spela.

Ok...som pc-spelare vet jag att fler spel gör dig bättre med handkontroll än mus och tangentbord......men jag har har ju bara spelat på pc sedan det fösta ufo enemy unknown och det allra första doom så vad jet jag......stämmer in...99.%! Hata all konsol-dumifiering och allt annat ni bebbes vill säga!

Vissa spel funkar allmänt dåligt med mus och tangentbord. Jag kallar det inte nödvändigtvis för konsol-dumifiering. Vissa spelstilar lämpar sig bara bättre med handkontroll. Det är därför jag har en XB360-kontroll ligger vid min speldator.

Medlem
Skrivet av Hydraah:

Kan inte uttala mig om hur själva gameplay är, men jag tycker spelet är otroligt fult

Tycker just utseendet är det som verkar vara det starka i spelet. Ser fantastiskt ut ;p

Medlem

Givet köp! Tycker det ser jävligt snyggt ut också.

1
Skriv svar