Maffiadotter stämmer Rockstar

Robot
Medlem
Maffiadotter stämmer Rockstar

Alla ser bara tillfällen att sko sig själva... Lite äckligt faktiskt.


signatur

Submission is for the weak

k3m
Medlem
Medlem

Haha kärringjävel, hoppas Rockstar snubbarna får sig ett gott skratt och skickar en påse med skit till Antonia

Medlem

Känns som att de borde gå med på det, olyckor inträffar ju så lätt annars... Badabing badaboom!

Medlem

Hur går det med rättegångarna egentligen. Är det någon som någonsin vinner?

Medlem

Franklins hund påminner på tok för mycket om en hund jag såg en gång. Kände mig direkt träffad. Kontanter går bra, Rockstar.

Medlem

Jag drömde i natt att jag vann på lotto en massa pengar, så var nu inte fallet. Kan jag stämma svenska spel för jag inte vann?

Inaktiv

USA är fan underbart...inte många som tjänar egna pengar där inte.

Medlem
Skrivet av Segas:

USA är fan underbart...inte många som tjänar egna pengar där inte.

Stor skillnad på att skicka in en stämningsansökan och faktiskt få ut nått : )
Men det är rätt så patetiskt ändå...

Inaktiv

Jag hade tänkt läsa hennes bok, men eftersom jag har spelat GTA V, så känner jag att jag redan kan hennes historia. Not!

Jag tror inte att hon har räknat med att vinna, hon försöker bara få lite PR inför sitt boksläpp.

Rockstar borde skicka pengarna, fast växlade till 1-cent mynt. Det blir en rolig leverans att ta hand om.

Medlem

40 miljoner? Be henne komma över till mig ska jag ge henne en örfil helt gratis.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Fyndigt vore det om de gav henne ett konto med 40 miljoner i GTA V.

Jag kan iofs förstå vissa fall, där det står klart utan tvivel att man bara använt någon i sitt spel utan att fråga, men det här är ju bara indicier som bäst...

Medlem

GTA VI kan ju baseras på en sann historia. Missförstådd maffiadotter gör upp med etablissemanget.

Medlem

Jag ska stämma dom, Jag är också med i spelet..
Det är jag som kör bilen som kör och krockar med allt o alla.
Jag måste juh kunna få 10000000 kr för att jag inte tycker om att va med i spelet?

Medlem

Verkar som många känner igen sig i GTA. haha

Medlem
Skrivet av Wichita:

Verkar som många känner igen sig i GTA. haha

Vittnar om att man gjort många bra val i livet.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:

Jag hade tänkt läsa hennes bok, men eftersom jag har spelat GTA V, så känner jag att jag redan kan hennes historia. Not!

Jag tror inte att hon har räknat med att vinna, hon försöker bara få lite PR inför sitt boksläpp.

Detta stämmer nog rätt bra. Hoppas bara att ingen köper reality ludrets bok.

Hoppas dom släpper ett DLC när dom gör detta till ett Travis uppdrag där man får "hälsa" på Cathrin Kravato..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Underbar nyhet, undrar vad som kommer här näst? 7 Eleven som stämmer Rockstar för att 24/7 är baserat på deras butiker?


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Medlem

Nog att hon är en sniken typ som försöker få gratis pengar och uppmärksamhet, men att kalla henne kärringdjävel och luder pga det är opåkallat.

Medlem

"... Hon ska släppa en bok"

Där har vi det!

1
Skriv svar