Spela Flappy Bird i GTA IV

Robot
Medlem
Spela Flappy Bird i GTA IV

Det här är anledningen till varför PC är min huvudplattform. Man kan inget annat än att älska de män och kvinnor som bidrar till mod communityn!

Medlem

Vad i hel...O.o

Medlem

så roligt att se min video på svenska sidor nu

Medlem

Har du inte Grand Theft Auto IV, men vill ändå spela Flappy Bird?

Vad sägs om Flappy Quads till Arma 3?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

KoP
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Det här är anledningen till varför PC är min huvudplattform. Man kan inget annat än att älska de män och kvinnor som bidrar till mod communityn!

Själv har jag aldrig gillat moddar och tycker att spel ska spelas som dom är menade att spelas. Men tycker folk om sånt här har jag inga problem med det.

Ish
Medlem

Kan man sälja sin telefon dyrt också ??


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av KoP:

Själv har jag aldrig gillat moddar och tycker att spel ska spelas som dom är menade att spelas. Men tycker folk om sånt här har jag inga problem med det.

Då har du inte spelat rätt moddar.

Detta är tex en mod till crysis 1/warhead, sjukt mycket roligare än original spelet. Och tom bättre än MW: online.

Spel som TF& CS började även som mods.

Och finns massvis med andra bra exempel som jag inte kommer ihåg just nu.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Bojkott:

Det här är anledningen till varför PC är min huvudplattform. Man kan inget annat än att älska de män och kvinnor som bidrar till mod communityn!

Själv har jag aldrig gillat moddar och tycker att spel ska spelas som dom är menade att spelas. Men tycker folk om sånt här har jag inga problem med det.

Jag förstår vad du menar och när det gäller "tramsmoddar" som denna och liknande, förövrigt oftast de som får mest uppmärksamhet på gamingsidor, så håller jag med i viss mån, även om jag kan tycka det är lite kul.

Det finns dock många moddar som bara förbättrar grafiken/moderniserar ett äldre spel eller rent utav bara lägger till buggfixar och extra material utan att "ändra" orginalspelet. Sådant är ju enbart positivt.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Bojkott:

Det här är anledningen till varför PC är min huvudplattform. Man kan inget annat än att älska de män och kvinnor som bidrar till mod communityn!

Själv har jag aldrig gillat moddar och tycker att spel ska spelas som dom är menade att spelas. Men tycker folk om sånt här har jag inga problem med det.

Eheeeeeee, du behöver ju spela skräp som förändrar single player, det gillar inte jag heller!

Förstår herrn hur mycket bra spel som kommit ur moddar?
Counter Strike
Desert Combat(bf2 om vill, hade ju förmodligen kommit ändå..)
Day of Defeat
Red Orchestra
Team Fortress
DayZ


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Väntar bara på att Hayssam Keilany kommer med mästa version av ICE till GTA 4. Spelade bara färdigt storyn med GTA 5 sedan stängde jag av den uråldriga trötta konsolen för gott.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar