Inga fler inbjudningar till Wildstar-betan

Robot
Medlem
Inga fler inbjudningar till Wildstar-betan

Här står jag och inte får testa...

Medlem

Är inte så mycket att testa. Hela quest delen är precis som i alla andra MMOs och styrningen är en blandning mellan GW2 och Tera online.

Det som kommer vara intressant är end game och hur PVP kommer fungera.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

lite överbelastad sida

Medlem

DAMN, synd att man var så upptagen med jobb och Elder Scrolls betan så man glömde rega beta keyn för Wildstar.. Den är ju expired nu

fue
Medlem
Skrivet av yooz1e:

DAMN, synd att man var så upptagen med jobb och Elder Scrolls betan så man glömde rega beta keyn för Wildstar.. Den är ju expired nu

ESO? hahhaa! Vilket slöseri

Medlem

Tyckte inte att något av dem var speciellt intressant, ville gilla båda, men det gick inte. De var bara inte kul =/

Ny förpackning, men under ytan är det samma gamla. För att få in mig i mmorpg fållan igen kommer det krävas något nytt och inte bara lite ändrat smink...

Medlem

Fick precis mail från alienware att de hade 14000 nycklar att dela ut till kommande helgen 7-9 mars. lycka till, bokat min redan

Medlem

Ja det är bara att redema en ... .var inga problem

Medlem
Skrivet av fue:
Skrivet av yooz1e:

DAMN, synd att man var så upptagen med jobb och Elder Scrolls betan så man glömde rega beta keyn för Wildstar.. Den är ju expired nu

ESO? hahhaa! Vilket slöseri

Wildstar? HA! vilket slööseri!

Medlem
Skrivet av eine_petule:
Skrivet av fue:
Skrivet av yooz1e:

DAMN, synd att man var så upptagen med jobb och Elder Scrolls betan så man glömde rega beta keyn för Wildstar.. Den är ju expired nu

ESO? hahhaa! Vilket slöseri

Wildstar? HA! vilket slööseri!

Båda spelen sög tyvärr.. Fortsätter spela GW2 (som blivit bättre men fortfarande.... meh)

Medlem

Spelet är inge vidare tyvärr.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av eCore:
Skrivet av eine_petule:
Skrivet av fue:
Skrivet av yooz1e:

DAMN, synd att man var så upptagen med jobb och Elder Scrolls betan så man glömde rega beta keyn för Wildstar.. Den är ju expired nu

ESO? hahhaa! Vilket slöseri

Wildstar? HA! vilket slööseri!

Båda spelen sög tyvärr.. Fortsätter spela GW2 (som blivit bättre men fortfarande.... meh)

Gillade själv ESO väldigt hårt och dess PVP tar GW2s! ( har spelat det!)

Medlem

Ni missar inget.

Medlem

Tror optimering är prio 1 atm

Medlem
Skrivet av fue:
Skrivet av yooz1e:

DAMN, synd att man var så upptagen med jobb och Elder Scrolls betan så man glömde rega beta keyn för Wildstar.. Den är ju expired nu

ESO? hahhaa! Vilket slöseri

Precis som Wildstar! Gutt att dom stänger det så fler slipper uppleva den påse skit Wildstar är.

Medlem
Skrivet av atnek:
Skrivet av fue:
Skrivet av yooz1e:

DAMN, synd att man var så upptagen med jobb och Elder Scrolls betan så man glömde rega beta keyn för Wildstar.. Den är ju expired nu

ESO? hahhaa! Vilket slöseri

Precis som Wildstar! Gutt att dom stänger det så fler slipper uppleva den påse skit Wildstar är.

Jag är nyfiken på din åsikt och varför Wildstar är en "påse skit". Jag har spelat bägge. Och gick in med intresse för bägge och Wildstar är det ända av dem som ens verkar vara en kompetent värld.

Medlem

Tack så mycket för tipset! Lyckades norpa en nyckel, testade Wildstar för ett par veckor sedan under en helg och tyckte det var ok.

Medlem
Skrivet av Rentah:
Skrivet av atnek:
Skrivet av fue:
Skrivet av yooz1e:

DAMN, synd att man var så upptagen med jobb och Elder Scrolls betan så man glömde rega beta keyn för Wildstar.. Den är ju expired nu

ESO? hahhaa! Vilket slöseri

Precis som Wildstar! Gutt att dom stänger det så fler slipper uppleva den påse skit Wildstar är.

Jag är nyfiken på din åsikt och varför Wildstar är en "påse skit". Jag har spelat bägge. Och gick in med intresse för bägge och Wildstar är det ända av dem som ens verkar vara en kompetent värld.

Att ifrågasätta THE ELDER SCROLLS som Värld är ju bara det ett tecken på din okunskap :), respekterar dock din åsikt men det där var jag tvungen att slänga in lite ord!

Medlem

jag provade wildstar och det var sjukt trist. jätte långsamt var det var som att spela i en soppa sjukt segt jag mina vänner såg framimot det här men det slutar i papperskorgen före release


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem
fue
Medlem
Skrivet av Griimlock:

jag provade wildstar och det var sjukt trist. jätte långsamt var det var som att spela i en soppa sjukt segt jag mina vänner såg framimot det här men det slutar i papperskorgen före release

Hur långt kom du? till vilken level?

Medlem

Fick nycklar till både Wildstar och TESO. Testade båda, hade höga förväntningar på båda. Men båda spelen fick mig att inse hur pissigt MMO's har blivit. Jag vet inte ifall jag har vuxit ifrån hela MMO-idén, eller om den sortens genre bara har blivit skit? Hur som helst så är det skönt med lite självinsikt. Sitter hellre och rullar tummarna tills nästa stora Single Player-spel kommer ut.

Medlem
Skrivet av Keza:

Fick nycklar till både Wildstar och TESO. Testade båda, hade höga förväntningar på båda. Men båda spelen fick mig att inse hur pissigt MMO's har blivit. Jag vet inte ifall jag har vuxit ifrån hela MMO-idén, eller om den sortens genre bara har blivit skit? Hur som helst så är det skönt med lite självinsikt. Sitter hellre och rullar tummarna tills nästa stora Single Player-spel kommer ut.

jag ville väldigt hjärna gilla bägge två men helgen slutade med att jag började spela d3 igen....båda lämnade mig med en känsla av mäh!

Medlem

Alltid lika kul att se folk som tror att nya MMO'n ska vara extremt innovativa.
Spelet är gjort för att vara som vanilla wow/tbc med svår PVE.

Medlem

Ny betahelg öppnar ikväll. Vi får se, lär vara patchat sedan sist så kanske blir det lite nya upplevelser.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av Rentah:
Skrivet av atnek:
Skrivet av fue:
Skrivet av yooz1e:

DAMN, synd att man var så upptagen med jobb och Elder Scrolls betan så man glömde rega beta keyn för Wildstar.. Den är ju expired nu

ESO? hahhaa! Vilket slöseri

Precis som Wildstar! Gutt att dom stänger det så fler slipper uppleva den påse skit Wildstar är.

Jag är nyfiken på din åsikt och varför Wildstar är en "påse skit". Jag har spelat bägge. Och gick in med intresse för bägge och Wildstar är det ända av dem som ens verkar vara en kompetent värld.

Om du nu gillar det, vad spelar min åsikt då för roll? Enligt mig, är det inte ett bra spel. Men åandra sidan tycker jag MMO's, i deras aktuella utformning, är förlegade. Blizzard träffade rätt med WoW, men även den skutan är påväg ner i djupet, även om det inte går speciellt snabbt.

Jag kanske börjar bli för gammal. I dagsläget vill jag ha spel med bra story, förmodligen allt Telltale lyckas spotta ur sig, just nu. Men även det kommer bli förlegat, i sinom tid.

Titanfall är förmodligen det spelet som går emot min mentalitet, men som gammal fps-räv kan jag inte motstå det, speciellt inte när betan var det roligaste jag haft på ett bra tag.

Hoppas det var utförligt nog.

1
Skriv svar