GTA- och Rockstar-rea på Steam i helgen

Robot
Medlem
GTA- och Rockstar-rea på Steam i helgen

Det här förekommer 2-3 ggr/år och det är samma reapriser varje gång. Ingen direkt nyhet.
När ska Rockstar förstå att vi gärna vill ha lite nyare titlar istället

Medlem

Mwe bra pris men GTA gör sig bäst på konsol. Speciellt titlarna före 4an då de inte har något vidare stöd för handkontroll på PC.

Also, bonuspoäng för att ni har det bästa spelet i samlingen som bild till artikeln.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Mabec:

Det här förekommer 2-3 ggr/år och det är samma reapriser varje gång. Ingen direkt nyhet.
När ska Rockstar förstå att vi gärna vill ha lite nyare titlar istället

Nä å ingen direkt nyhet att de säljer spel på steam. Vad jag hört förekommer det 24h a day!!


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Jag har det mesta, men de gamla GTA-spelen har jag ingen intresse av.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nice! köper max payne packet direkt

Redaktör
Skrivet av PcKaffe:

Also, bonuspoäng för att ni har det bästa spelet i samlingen som bild till artikeln.

Mja. Det år jämnt skägg mellan Vice City och San Andras för min del. Och fyran och femman också, förstås.


signatur
Medlem

San Andreas <3 <3 <3
Någon som vet om man fortfarande måste dras med det vidriga "Games for Windows" när man köper det? Det är helt otroligt värdelöst faktiskt.

Medlem

JJAAAA GTAV

nähä.


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av Zelzahim:

San Andreas &lt;3 &lt;3 &lt;3
Någon som vet om man fortfarande måste dras med det vidriga "Games for Windows" när man köper det? Det är helt otroligt värdelöst faktiskt.

Games For Windows Live är nerlagd av Microsoft, så det finns inte kvar i spel längre. Inte ens i spelen som hade det förut.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Det är ju också Kalypso rea med tropico nu i helgen.


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Medlem

Men... Men.. GTA V då??????

När tusan skall de utannonsera det. Varit tyst om det i en månad minst.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vice City är fortfarande det ultimata för mig. Känslan, storyn, humorn, musiken... De fick allt att klaffa i Vice City.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Smidigt det skulle vara att ha Max Payne ettan och tvåan på Steam alltså. Nog värt 35kr.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Nice det här har jag väntat på länge! GTA IV me exp för hundringen! Coolt! Nu får man äntligen pröva de, bättre sent än aldrig

Medlem

Ok 35kr per spel. Då nöjer jag mig med att ha det på datorn.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Vice City fick mig att upptäcka A Flock of Seagulls

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av Zelzahim:

San Andreas &amp;lt;3 &amp;lt;3 &amp;lt;3
Någon som vet om man fortfarande måste dras med det vidriga "Games for Windows" när man köper det? Det är helt otroligt värdelöst faktiskt.

Games For Windows Live är nerlagd av Microsoft, så det finns inte kvar i spel längre. Inte ens i spelen som hade det förut.

- Jodå, det är kvar. Spelade idag BulletStorm, som uppdaterade sig och Games For Windows. Har flera spel som jag måste logga in på GFW för att spela och spara.
Däremot så krånglar Social Club fortfarande när man tex ska spela GTA 4.


signatur

autograph

Medlem

Jag har redan köpt Vice City på Steam, men musen fungerar inte ingame, någon som har en aning???


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Hurin:

Jag har redan köpt Vice City på Steam, men musen fungerar inte ingame, någon som har en aning???

Nä. Låter konstigt. Det fungerar utmärkt för mig.
Har du kollat i options för styrning och mus i spelet?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Hurin:

Jag har redan köpt Vice City på Steam, men musen fungerar inte ingame, någon som har en aning???

Nä. Låter konstigt. Det fungerar utmärkt för mig.
Har du kollat i options för styrning och mus i spelet?

Musen funkar att röra på i menyn men det går inte att klicka på något. Inne i spelet funkar inget alls... Har en R.A.T 7


signatur

För att spel ska vara kul ^^

1
Skriv svar