Se Angry Birds som rollspel

Robot
Se Angry Birds som rollspel

Rovio visar upp sitt omgångsbaserade rollspel med arga fåglar och grymtande grisar.

#angry-birds-star-wars-2, #angry-birds-go, #angry-birds-epic


Medlem
Se Angry Birds som rollspel

signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Garanterat Pay2Win

Medlem

Kan de seriöst komma på något annat som inte är relaterat till Angry Birds?

Medlem

Mjölkning? Knappast om man jämför med vissa andra spelserier.

Medlem
Skrivet av Cane:

Mjölkning? Knappast om man jämför med vissa andra spelserier.

Om du menar tex CoD och BF så kan man säga att de mjölkar kor, i det här fallet mjölkar de en tjur...

Medlem

Dom hittar ju på nya grejer iaf, inte som CoD o BF som är i grunden samma spel varje version. Tyckte det såg lite coolt ut faktiskt

Medlem

Jaha, så vissa tillåts att mjölka medans andra ska hängas för det?

KoP
Medlem

Angry birds: Epic

Vad är det som är så "epic"? -_-

Medlem
Skrivet av Xzander:

Jaha, så vissa tillåts att mjölka medans andra ska hängas för det?

http://icons.iconarchive.com/icons/ph03nyx/super-mario/256/Re...

Vi är faktiskt några stycken som har klagat på Nintendo. Jag själv har sagt att jag hoppas Nintendo går i konkurs, så vi slipper samma spel 30 år i rad, och det står jag fast vid. Nintendo är ett värre spelföretag än EA.

Medlem
Skrivet av LVX156:

Vi är faktiskt några stycken som har klagat på Nintendo. Jag själv har sagt att jag hoppas Nintendo går i konkurs, så vi slipper samma spel 30 år i rad, och det står jag fast vid. Nintendo är ett värre spelföretag än EA.

Jo jag vet att det finns folk som ser lite mer objektivt på ämnet mjölkning, och det är svinbra! Men det är roligt att se hur partisk större delen av gaming-communityn är. När nostalgi-glasen åker av så ser man vilket ihåligt skelett Nintendo egentligen är.

Medlem
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av Cane:

Mjölkning? Knappast om man jämför med vissa andra spelserier.

Om du menar tex CoD och BF så kan man säga att de mjölkar kor, i det här fallet mjölkar de en tjur...

det där var bland det dummaste jag läst. Vad betyder det ens? Bättre? Sämre?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av Cane:

Mjölkning? Knappast om man jämför med vissa andra spelserier.

Om du menar tex CoD och BF så kan man säga att de mjölkar kor, i det här fallet mjölkar de en tjur...

det där var bland det dummaste jag läst. Vad betyder det ens? Bättre? Sämre?

Hur kan de vara det dummaste du läst om du inte ens förstår det? Gå och mjölka en tjur så får du se...facepalm..

Medlem
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av Cane:

Mjölkning? Knappast om man jämför med vissa andra spelserier.

Om du menar tex CoD och BF så kan man säga att de mjölkar kor, i det här fallet mjölkar de en tjur...

det där var bland det dummaste jag läst. Vad betyder det ens? Bättre? Sämre?

Hur kan de vara det dummaste du läst om du inte ens förstår det? Gå och mjölka en tjur så får du se...facepalm..

för tjuren kanske det är trevligt. Men vad menar du med det egentligen? Skulle det vara bättre eller sämre än "vanlig" mjölkning. Eller menar du att det inte är mjölkning eftersom det är omöjligt att mjölka en tjur...?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Moderator | Testpilot
Skrivet av Xzander:

Jaha, så vissa tillåts att mjölka medans andra ska hängas för det?

http://icons.iconarchive.com/icons/ph03nyx/super-mario/256/Re...

Jag skulle dock säga att riktig mjölkning är när man rehashar spel. I main mario serien så kommer alltid något nytt. Såväl Rpg, och kart serien.

Men givetvis mjölkar mario i andra spelserien än dessa.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

För övrigt ser det kul ut. Jag är en sucker för rpgs.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av Cane:

Mjölkning? Knappast om man jämför med vissa andra spelserier.

Om du menar tex CoD och BF så kan man säga att de mjölkar kor, i det här fallet mjölkar de en tjur...

det där var bland det dummaste jag läst. Vad betyder det ens? Bättre? Sämre?

Hur kan de vara det dummaste du läst om du inte ens förstår det? Gå och mjölka en tjur så får du se...facepalm..

för tjuren kanske det är trevligt. Men vad menar du med det egentligen? Skulle det vara bättre eller sämre än "vanlig" mjölkning. Eller menar du att det inte är mjölkning eftersom det är omöjligt att mjölka en tjur...?

Det är mjölkning men det är inte mjölk du får. Mjölka Angry Birds är att skapa ny version av samma spel om och om. I det här fallet blev det en helt ny produkt med samma tema.

Medlem

Angrybirds kan dra åt helvete.

Medlem
Skrivet av LVX156:
Skrivet av Xzander:

Jaha, så vissa tillåts att mjölka medans andra ska hängas för det?

http://icons.iconarchive.com/icons/ph03nyx/super-mario/256/Re...

Vi är faktiskt några stycken som har klagat på Nintendo. Jag själv har sagt att jag hoppas Nintendo går i konkurs, så vi slipper samma spel 30 år i rad, och det står jag fast vid. Nintendo är ett värre spelföretag än EA.

Om Nintendo gick i konkurs så skulle jag (och säkert många fler) sluta spela tv-spel på samma sätt som jag/vi gör nu. Det är skönt att avrunda med något barnvänligt spel ibland. Nintendo har väldigt många bra 2-player spel som inte finns till någon annan konsol, och det gör att man kan spela med andra lokalt och inte bara med sig själv eller över live/psn med massa fjortisar.

Jag kommer aldrig bli less på Mario eller något liknande spel så länge det finns 2-player och man har en anledning att lura fruntimret till att spela tv-spel, ha ett leende på läpparna och mysa samtidigt istället för att sitta och nörda helt själv hela tiden och skrika åt tv:n när man dör (finns ju de som gör det).

Men håll dig till EA, mobilspel och mikrotransaktioner du.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av LVX156:
Skrivet av Xzander:

Jaha, så vissa tillåts att mjölka medans andra ska hängas för det?

http://icons.iconarchive.com/icons/ph03nyx/super-mario/256/Re...

Vi är faktiskt några stycken som har klagat på Nintendo. Jag själv har sagt att jag hoppas Nintendo går i konkurs, så vi slipper samma spel 30 år i rad, och det står jag fast vid. Nintendo är ett värre spelföretag än EA.

Om Nintendo gick i konkurs så skulle jag (och säkert många fler) sluta spela tv-spel på samma sätt som jag/vi gör nu. Det är skönt att avrunda med något barnvänligt spel ibland. Nintendo har väldigt många bra 2-player spel som inte finns till någon annan konsol, och det gör att man kan spela med andra lokalt och inte bara med sig själv eller över live/psn med massa fjortisar.

Jag kommer aldrig bli less på Mario eller något liknande spel så länge det finns 2-player och man har en anledning att lura fruntimret till att spela tv-spel, ha ett leende på läpparna och mysa samtidigt istället för att sitta och nörda helt själv hela tiden och skrika åt tv:n när man dör (finns ju de som gör det).

Men håll dig till EA, mobilspel och mikrotransaktioner du.

Men åh, stackars liten, blev du ledsen i ögat nu. Jag har inte ens en smartphone, och jag föredrar att spela spel på min PC, inte köpa samma spel vartannat år på min bebiskonsol.

1
Skriv svar