Se realistisk trailer från EA Sports UFC

Robot
Se realistisk trailer från EA Sports UFC
Medlem
Se realistisk trailer från EA Sports UFC

EA's MMA såg ju ganska bra ut på trailer också tills spelet släpptes.

Men jag ska erkänna att jag haft ganska många timmars nöje med MMA och får de bara till det lilla extra, och erbjuder ett intressant karriärläge och inte den tragiskt tråkiga skit som tidigare spel erbjudit (UFC Undisputed, MMA) så kan detta bli helt okej!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hoppas det blir någon form a spectate view där man kan joina en server och bara kolla fights. Kollt att ha 10-15 åskådare när man slåss.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Gnnn.... Blir bara sugen på ett nytt Tekken med snygg grafik när jag ser sånt här!

Medlem

Min Titan får stå och damma när detta släpps, längtar verkligen

Medlem
Skrivet av bent toe:

Hoppas det blir någon form a spectate view där man kan joina en server och bara kolla fights. Kollt att ha 10-15 åskådare när man slåss.

Fan va coolt, det har jag aldrig ens tänkt på, det måste dom ju fan skaffa!!!

Avstängd
Skrivet av bent toe:

Hoppas det blir någon form a spectate view där man kan joina en server och bara kolla fights. Kollt att ha 10-15 åskådare när man slåss.

Umm... twich stream kanske?
Twitch öppnar ju även för att personer som inte äger spelet kan kolla på matcher


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem
Skrivet av bent toe:

Hoppas det blir någon form a spectate view där man kan joina en server och bara kolla fights. Kollt att ha 10-15 åskådare när man slåss.

Och sen betting på det...

Medlem

Ser ju asgrymt ut, och jag brukar inte ens följa den här sporten.

Inaktiv

Inte jätteinsatt i UFC men det ser helt klart spännande ut. Fight Night och Street Fighter är ju skoj

Medlem

Must buy för min del

1
Skriv svar