PS4 får snart bättre videofunktioner

Robot
PS4 får snart bättre videofunktioner

Kopieringsskydd skippas så att du kan strömma med hdmi, för att nämna en av nyheterna.

#sony


Medlem
PS4 får snart bättre videofunktioner

Jag är riktigt imponerad. go sony!


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Låter kanonbra! Men fortfarande inget Youtube-stöd?...

Medlem
Skrivet av Luftman:

Låter kanonbra! Men fortfarande inget Youtube-stöd?...

Youtube fungerar lite till och från om man kollar via webbläsaren, har provat lite grann på min PS4:a vet dock ej vad det beror på.

Medlem
Skrivet av bond12:
Skrivet av Luftman:

Låter kanonbra! Men fortfarande inget Youtube-stöd?...

Youtube fungerar lite till och från om man kollar via webläsaren, har provat lite grann på min PS4:a vet dock ej vad det beror på.

Jo det går ju göra så för att titta, men om man vill ladda upp videos direkt från konsolen då?

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av bond12:
Skrivet av Luftman:

Låter kanonbra! Men fortfarande inget Youtube-stöd?...

Youtube fungerar lite till och från om man kollar via webläsaren, har provat lite grann på min PS4:a vet dock ej vad det beror på.

Jo det går ju göra så för att titta, men om man vill ladda upp videos direkt från konsolen då?

Tror inte det funkar, med hade varit en fin feature om de hade implanterat det

Medlem

Hade varit gött om man kunde föra över till Youtube direkt, men att ta det via en usb är ok.

ZF
Medlem
Citat:

Ett editeringsverktyg som låter dig "personifiera" dina videofilmer (vad det nu kan betyda)

Inaktiv

Hoppas att denna uppdatering även innebär att min PS4:a faktiskt börjar att "spara" dom SENASTE 15 minuterna när jag trycker på Share-knappen och inte några random 15 minuter från en timme tidigare.

Medlem

Fan FZ ni kan ju inte sätta en bild med playknapp som artikelbild, satt å tröck några gånger på bilden innan jag insåg att det var en bild.

Förövrigt väntar jag fortfarande på 3D Blu-ray stödet.

Medlem

Sony är så jävla kassa. Bra att de försöker göra som Microsoft i varje fall. Bättre sent än aldrig. Men ja, Sony är så jäkla kassa. Det här borde egentligen inte ens vara en "grej", inte ens en artikel om det. Det ska vara en självklar grej på ett nytt system. Fast å andra sidan, det är Playstation det handlar om, och vi alla vet redan hur partiska FZ är när det kommer till Playstation vs Xbox.

Oh well, ser fram emot nästa pinsamma artikel från FZ där de bajsar ner boxen över något nytt löjligt "problem".

Medlem

http://www.gamespot.com/articles/future-ps4-firmware-update-w...

Detta kom också med, men det påstods innan att man skulle kunna stänga av skiten helt, nu kan man bara sänka ljusstyrkan. Löjligt att de tvingat på konsumenterna en stor ful lampa framtill på alla handkontrollerna.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Redaktör
Skrivet av Keza:

Sony är så jävla kassa. Bra att de försöker göra som Microsoft i varje fall. Bättre sent än aldrig. Men ja, Sony är så jäkla kassa. Det här borde egentligen inte ens vara en "grej", inte ens en artikel om det. Det ska vara en självklar grej på ett nytt system. Fast å andra sidan, det är Playstation det handlar om, och vi alla vet redan hur partiska FZ är när det kommer till Playstation vs Xbox.

Oh well, ser fram emot nästa pinsamma artikel från FZ där de bajsar ner boxen över något nytt löjligt "problem".

Vi bedömde båda konsolerna rätt utförligt i höstas. Den matchen slutade oavgjort. Så partiska är vi.

Vi ska inte låta bli att skriva negativa nyheter bara för att försöka hitta nån sorts rättvisebalans. Vårt jobb är att rapportera om spelbranschen, både bra och dåliga saker. Blir det övervikt för endera sidan menar jag att det mer hänger på dåliga beslut och dåligt pr-arbete hos företagen än vår nyhetsvärdering. Vi har inget att vinna på att gynna eller missgynna någon part i konsolbranschen.


signatur
1
Skriv svar