Papers, Please vann storpriset under årets IGF

Robot
Medlem
Papers, Please vann storpriset under årets IGF

Välförtjänt. Tror det är det bästa indiespelet som jag har spelat det senaste året.

Medlem

Jaha, då kanske jag ska prova det då. See what all the fuss is about, som det heter på engleska..

Medlem

Varför är en nyhet som handlar mest om Papers Please, taggad med Device 6? Det står till och med Papers Please i rubrik.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Varför är en nyhet som handlar mest om Papers Please, taggad med Device 6? Det står till och med Papers Please i rubrik.

"Bland priserna hittar vi också svenska Simogo som plockade hem Excellence in Audio-pokalen för sitt Device 6 – en helt unik gameplay-upplevelse som kulminerar i en visuell och ljudmässig upplevelse som utmanar konventionerna, lyder motiveringen."

Förmodligen därför som Device 6 är taggad.

Medlem

Passande nog så är det på steam rea

Medlem

Papers, Please var definitivt ett av förra årets bästa spel så helt klart välförtjänt.

Medlem

Riktigt roligt och samtidigt utmanande spel, det förtjänar sina pris utan tvekan


signatur

Game long and prosper

Medlem

Glory to Arstotzka!

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Varför är en nyhet som handlar mest om Papers Please, taggad med Device 6? Det står till och med Papers Please i rubrik.

Jag taggade med både Papers, Please och Device 6, men vet faktiskt inte varför just Device 6 hamnade under spelinformation.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv
Medlem

Papers Please var riktigt bra. Välförtjänt. Men det tog lite tid innan jag hajade att man skulle kolla vikt och längd också.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Finns just nu till 50% på Steam! Skynda fynda.

Skribent
Skrivet av raslon:

Finns just nu till 50% på Steam! Skynda fynda.

Tack för tipset! Har bara spelat betan av Papers, Please, så det där slog jag till på!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av raslon:

Finns just nu till 50% på Steam! Skynda fynda.

Tack för tipset! Har bara spelat betan av Papers, Please, så det där slog jag till på!

Alla som har något som inte går att bortförklara (ogiltiga datum, efterlysta e t c) och som du tänker "detaina", smäll på knapppen bara, snacka inte med dom. Det sparar tid


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar