Hearthstone till Ipad släpps "snart"

Robot
Hearthstone till Ipad släpps "snart"

Blizzards kortspel finns redan ute till Ipad i Australien och Kanada. Snart finns det även här.

#hearthstone-heroes-of-warcraft, #blizzard


Medlem
Hearthstone till Ipad släpps "snart"

Härligt, har längtat efter ipadversionen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Funkar det på iphones också ?

Som WoT blitz "Ipad version" sas det och fanns att ladda ner för iphones med,

Vore väldigt smidigt, dock lite litet men men jag skulle lätt spela ändå

Medlem

Sweet, har inte orkat testa på datorn. Verkar perfekt för Ipad


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Finns det nån information om att det kommer funka på ipad mini, eller det är bara på den "stora"?

Medlem
Skrivet av BlaKer:

Funkar det på iphones också ?

Som WoT blitz "Ipad version" sas det och fanns att ladda ner för iphones med,

Vore väldigt smidigt, dock lite litet men men jag skulle lätt spela ändå

Direkt ur artikeln:

"I framtiden kommer det också nå Android-maskiner, Iphone och Windows-tablets. Och de flesta är nog överens om att titeln borde passa som handen i handsken för formaten med pekskärmar."

Skrivet av Sandbergaren:

Finns det nån information om att det kommer funka på ipad mini, eller det är bara på den "stora"?

Det är ingen skillnad, funkar på båda två.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ser man fram emot


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Yes!
Har iofs bara en enhet med iOS, iPhone, och en med Android, Google Nexus 7.

När jag fick nyheten om att HS blivit prodsatt började jag söka frenetiskt varje dag på AppStore och Google Play men hittade såklart inget :/ Började söka mindre frekvent, typ en gång per dag. Fortfarande inget. Fan tänkte jag asså....

Sen gick jag in på hemsidan och förstod varför
Ser fram emot det, hoppas det inte dröjer allt för länge.

Medlem

Soon™


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Har spelat Hearthstone på min Surface sedan betan, verkligen ett perfekt spel för surfplattor!

Medlem

Vill ha, vill ha!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Lord Silver:

Har spelat Hearthstone på min Surface sedan betan, verkligen ett perfekt spel för surfplattor!

Laddade ner iPad-versionen via ett kanadensiskt smurfkonto för en stund sedan, kan intyga att det är riktigt roligt! Hearthstone är som klippt och skuret för touch-skärmar.

Vi lever verkligen i framtiden när man kan spöa folk i magiska kortspel medan man sitter på skithuset.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Lord Silver:

Har spelat Hearthstone på min Surface sedan betan, verkligen ett perfekt spel för surfplattor!

Laddade ner iPad-versionen via ett kanadensiskt smurfkonto för en stund sedan, kan intyga att det är riktigt roligt! Hearthstone är som klippt och skuret för touch-skärmar.

Vi lever verkligen i framtiden när man kan spöa folk i magiska kortspel medan man sitter på skithuset.

Amen!


signatur

IDKFA

Medlem

Inte testat Heartstone alls faktiskt, men släpps det till mobil formaten så kommer jag definitivt testa.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Blizzard måste vara den mest framgångsrik spelföretag i hela världen! Det är som Kung Midas, allt vad de rör blir guld

1
Skriv svar