Alien: Isolation skapar skräck med ljud

Robot
Inaktiv
Alien: Isolation skapar skräck med ljud

Något jag har funderat på är om det bara finns en alien i spelet man ska akta sig för, eller om det finns flera, och även såna där som hoppar och sätter sig på ansiktet. Minns att dom skrämde skiten ur mig i Alien vs Predator. Kröp i en ventilationstrumma och vips så hoppade en sådan rackare fram.

Medlem

Vad de har sagt hittills så är det bara the one alien som jagar dig

Medlem

Varför är alltid musik och ljud-videos så himla korta.....


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Detta med trueaudio


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Hahahaha fyfan, sket ner mig i slutsekvensen av den där kort filmen. omg.

Medlem

Trodde inte jag skulle bli intresserad av ännu ett spel baserat på den här licensen men jag är villiig att ge Sega en chans till baserat på vad jag sett från spelet.

Ser stor potential för spelet, första AvP är fortfarande det spel som gett mig flest "kalla kårar".

Medlem
Medlem

"I rymden kan ingen höra dig skrika"


signatur

autograph

Medlem

Värst vad man kan få så simpla tekniker att låta komplicerade. Det de i stort sett berättade är att ljuden som spelas beror på vad du gör, t.ex. om du gömmer dig.

Ljuden verkar vara bra däremot, jag gillar helt enkelt inte den här nya metoden av marknadsföring. De bör vara ärliga istället.

Medlem

Fy Fabian, i mitt hyreshus kommer alla höra mig skrika!

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Trodde inte jag skulle bli intresserad av ännu ett spel baserat på den här licensen men jag är villiig att ge Sega en chans till baserat på vad jag sett från spelet.

Ser stor potential för spelet, första AvP är fortfarande det spel som gett mig flest "kalla kårar".

https://www.youtube.com/embed/OlZTfQAQaoY

hahaha bästa skådespelaren i något spel någonsin!

Medlem

Kommer bli kul att se folk spela det, själv så klarar jag inte av skräckspel.

Software wizard

That's it, I'm buying...

Medlem

Enda grejen med den där "serien" är att man kan spela som alien eller rovdjur. Lockar mig inte ett dugg att man bara spelar som marine.


signatur

Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX

Medlem

I'm not gonna fall for the hype again. Man lovar och lovar så mycket, men man levererar aldrig. Jag hoppas verkligen att Alien: Isolation utlovar allt utvecklarna säger, men jag har bara dåliga minnen av Alien spel (se Colonial Marines).

Kommer spelet behålla samma "look"/grafik i oktober när det släpps, eller är detta en bajskorv som man har polerat för att hypa upp alla? Ni kommer väl ihåg Colonial Marines, E3 footage vs actual game release?

Don't get me wrong, jag ÄLSKAR allt som har släppts angående Alien: Isolation (gameplay, bakom kulisserna, etc.) och det ser sjukt bra ut... men så var det med Colonial Marines också. Jag hatar att vara negativ, men Colonial Marines sitter fortfarande kvar i bakhuvudet. Jag vill verkligen vara fel när det gäller Alien: Isolation och jag hoppas jag har fel också. Det kan inte bara vara jag som har dessa tankar?


signatur

Nerd 4 life, yo.

Inaktiv

Påminner mig om silent hill, skräckigaste ljudet i något spel jag någonsin spelat.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Medlem
Skrivet av Ghoetic:

Hahahaha fyfan, sket ner mig i slutsekvensen av den där kort filmen. omg.

Ja, det var Dark Souls-klass på det slutet. YOU DIED

Medlem

Låter lovande men jag är nog för härdad efter många års spelande (främst thief)

1
Skriv svar