Rykte: Capcom visar upp nytt storspel under E3

Robot
Medlem
Rykte: Capcom visar upp nytt storspel under E3

dragons dogma 2, please

Medlem

DINO CRISIS FYYYYYYYRA!


signatur

Videomupp

Skribent

TALESPIN!


signatur

I am the black wizards.

Moderator | Testpilot

DUCKTALES 2 REMAKE


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Second Ultimate Super Street Fighter IV Ultra Turbo Championship Edition 3rd Impact!

Medlem

Resi-duck-dogma-crisis 5½

Medlem
Skrivet av slarron:

Resi-duck-dogma-crisis 5½

Oufh, insta-buy ;p

Medlem

Hoppas på ett "nextgen" RE. 2 olika kampanjer med Jill/Barry och Leon/Claire vore bäst :).

Medlem

Hoppas på ett resident evil i klassisk stil! Kom igen nu CAPCOM!

Medlem

Jag skulle helst se ett helt ny nextgenspel från dem, men dragons dogma 2 hade inte heller varit så pjåkigt .

Medlem
ELF
Medlem

En nytt storspel från capcom.... HURRAA.... Öppnar artikeln och läser att det ska vara till PS4.... Well, goodbey than


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Remake på 2-an och 3-an. Kan lika gärna skita i RE 7

Medlem

Gissar på Resident Evil 2 - Remake

Skrivet av ELF:

En nytt storspel från capcom.... HURRAA.... Öppnar artikeln och läser att det ska vara till PS4.... Well, goodbey than

De ska visas på Ps4 men lär väl dyka upp till andra plattformar med!

Medlem
ELF
Medlem
Skrivet av kingleafanders:
Skrivet av ELF:

En nytt storspel från capcom.... HURRAA.... Öppnar artikeln och läser att det ska vara till PS4.... Well, goodbey than

De ska visas på Ps4 men lär väl dyka upp till andra plattformar med!

Hoppas det om det är något som intresserar mig.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Dino crisis ! PLEASE

Medlem

Alla vet ju att det är en ny version av X-men beat em up med SFIV motorn. Welcome to DIIIEEE!!

Medlem

Jag hörde något rykte om att Resident Evil 7 skulle bli Xbox One exklusivt. Minns inte riktigt var jag läste det eller om det ens var en dröm.

Det är nog med stor sannolikhet RE7, jag har för mig de har sagt att det inte skulle vara så långt efter 6:an.

Skrivet av Pholiage:

Alla vet ju att det är en ny version av X-men beat em up med SFIV motorn. Welcome to DIIIEEE!!

Hade varit awesome, men Capcom äger inte Marvel-licensen längre.

EDIT: Mitt personliga önskemål hade varit ett Haunting Ground 2, fast det skulle knappast räknas som ett storspel.

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Jag hörde något rykte om att Resident Evil 7 skulle bli Xbox One exklusivt. Minns inte riktigt var jag läste det eller om det ens var en dröm.

Det är nog med stor sannolikhet RE7, jag har för mig de har sagt att det inte skulle vara så långt efter 6:an.

Skrivet av Pholiage:

Alla vet ju att det är en ny version av X-men beat em up med SFIV motorn. Welcome to DIIIEEE!!

Hade varit awesome, men Capcom äger inte Marvel-licensen längre.

EDIT: Mitt personliga önskemål hade varit ett Haunting Ground 2, fast det skulle knappast räknas som ett storspel.

Är det så? Måste blivit av med den nyligen. Marvel Vs Capcom kom ju förra året väl.

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av DarkZide8:

Jag hörde något rykte om att Resident Evil 7 skulle bli Xbox One exklusivt. Minns inte riktigt var jag läste det eller om det ens var en dröm.

Det är nog med stor sannolikhet RE7, jag har för mig de har sagt att det inte skulle vara så långt efter 6:an.

Skrivet av Pholiage:

Alla vet ju att det är en ny version av X-men beat em up med SFIV motorn. Welcome to DIIIEEE!!

Hade varit awesome, men Capcom äger inte Marvel-licensen längre.

EDIT: Mitt personliga önskemål hade varit ett Haunting Ground 2, fast det skulle knappast räknas som ett storspel.

Är det så? Måste blivit av med den nyligen. Marvel Vs Capcom kom ju förra året väl.

Minns inte när Ultimate Marvel vs Capcom släpptes, men det var nog mer än ett år sen.
De reade ut alla extra-skinsen till UMvC när licensen var på väg att gå ut och de inte skulle få sälja dem mer efter det.

Jag googlade efter det nu igen och det verkar som Capcom aldrig gick ut officiellt med att licensen höll på att gå ut, utan att det mer var en Capcom-anställd som läckte det, så då måste jag nog erkänna att jag har ingen koll på om de förnyade licensen eller inte, men en del Marvel-relaterade saker som Capcom har gjort ska ha plockats ifrån Xbox Live och PSN iaf.

1
Skriv svar