Ubisoft avslöjar årets E3-planer

Medlem
Ubisoft avslöjar årets E3-planer

Fan va lamt, inga överraskningar där inte. Ge mig Beyond Good & Evil 2 ffs!

Skribent
Skrivet av JayC:

Fan va lamt, inga överraskningar där inte. Ge mig Beyond Good & Evil 2 ffs!

Jag tror att överraskningarna kommer förbli just överraskningar fram till konferensen.

Och ja, hög tid för Good & Evil 2!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av JayC:

Fan va lamt, inga överraskningar där inte. Ge mig Beyond Good & Evil 2 ffs!

Om de släpper alla överraskningar i förtid, var är då poängen med presentationen?

De kommenterade bara att de redan kända spelen kommer visas upp, och att allt som är oväntat får man gott gå och vänta på i två veckor till.

Medlem

Ubisoft har "vunnit" de två senaste åren i alla fall, vi får se hur de lyckas i år.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ubisoft har lyckats med att imponera på mig två år på raken (först med Watch Dogs som såg väldigt intressant ut och året därpå med The Division). Ska de lyckas en tredje gång?

Medlem

Är väldigt spänd på Far Cry 4!

Medlem

Pass på dom.

Medlem

Ser fram emot Assassins Creed: Unity faktiskt!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Jelen:
Skrivet av JayC:

Fan va lamt, inga överraskningar där inte. Ge mig Beyond Good & Evil 2 ffs!

Om de släpper alla överraskningar i förtid, var är då poängen med presentationen?

De kommenterade bara att de redan kända spelen kommer visas upp, och att allt som är oväntat får man gott gå och vänta på i två veckor till.

Ofta brukar man väl teasa lite i still med "Unannounced action-RPG title" eller liknande just för att folk ska bli mer nyfikna och kolla på konferensen vilket de alltså inte gjorde i det här fallet. Således, inga överraskningar.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av JayC:
Skrivet av Jelen:
Skrivet av JayC:

Fan va lamt, inga överraskningar där inte. Ge mig Beyond Good & Evil 2 ffs!

Om de släpper alla överraskningar i förtid, var är då poängen med presentationen?

De kommenterade bara att de redan kända spelen kommer visas upp, och att allt som är oväntat får man gott gå och vänta på i två veckor till.

Ofta brukar man väl teasa lite i still med "Unannounced action-RPG title" eller liknande just för att folk ska bli mer nyfikna och kolla på konferensen vilket de alltså inte gjorde i det här fallet. Således, inga överraskningar.

Ja, de teasade ju så jävla mycket innan Watch Dogs avtäcktes på E3.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Ja, de teasade ju så jävla mycket innan Watch Dogs avtäcktes på E3.

Din poäng är..?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av JayC:
Skrivet av Sisyr:

Ja, de teasade ju så jävla mycket innan Watch Dogs avtäcktes på E3.

Din poäng är..?

Var den inte tillräckligt uppenbar? Att Ubisoft inte avslöjat något nytt inför E3 betyder inte att man inte kommer att avslöja något nytt under själva mässan. För att understryka detta drog jag ett exempel på ett stort AAA-spel som Ubisoft behandlade just på detta sätt.

Begriper du nu?

Inaktiv

KAN KNAPPAST BLI SÄMRE ÄN FÖRRA GÅNGEN:O

1
Skriv svar