Mirror's Edge 2 – säg hej till Faith

Robot
Medlem
Mirror's Edge 2 – säg hej till Faith

Hej Faith!

Inaktiv

Prototyp-gameplay. Och massa conceptuella bilder och snack. Precis som hela EAs konferens. Ja, förutom sportspelen.
Vi lär få vänta till hösten 2015 för de spel vi såg.

Medlem

Hej Faith!

http://www.mirrorsedge.com/

Där har ni lite wallpapers.

Medlem

fy fan, snacka om att prata mycket och säga lite.


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem

Vilken besvikelse EA's konferens var...

Medlem

Spelindustrin har aldrig varit segare, falskare, pengakåtare än nu. Jag är sjukt missnöjd med årets E3. Förväntade mig en mäktig E3 i år, inga nya spel har presenterats som jag inte kände till tidigare.


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

Tjoo Faith! what up guurl

Medlem

Tråkigt. Hela EA's presskonferens var tråkig. Förväntade mig att de skulle ha lite gameplay från Mirror's Edge och Battlefront att visa upp i alla fall.

Medlem

EA visade ingenting ordentligt och spännande kändes det som. Dock kändes det som dom har börjat anamma en mer sympatisk och öppen attityd och så. Det är gött. Att skiten inte är klar kan man inte gärna göra något åt, men förhoppningsvis leder ju det till att det inte blir mer Dragon Age 2.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Inte mycket till riktig gameplay dock. Lite felaktigt i artikeln.

Tyvärr var det lite väl mycket "konceptuell gameplay" ikväll.
Men har man inte mer att visa så har man inte såklart.

Dragon Age ser dock riktigt jävla läckert ut.
Mirrors Edge 2 blir såklart riktigt bra (iaf om man gillade ettan).

Battlefront tror jag också hårt på.. Jävlar alltså!
Även Battlefield: Hardline ser ju ärligt talat jäkla kul ut alltså! Folk får "negga" hur mycket dom vill, ser skitbra ut!

Medlem
Skrivet av Krayze:

Spelindustrin har aldrig varit segare, falskare, pengakåtare än nu. Jag är sjukt missnöjd med årets E3. Förväntade mig en mäktig E3 i år, inga nya spel har presenterats som jag inte kände till tidigare.

Halo-samlingen var dock ganska najs (inget direkt "nytt" där dock).

Crackdown kan bli najs. Dessutom kommer nog Sony visa en del maffigt.

Sedan har ju för fan E3 precis börjat! Haha. . .
Det kommer att visas en MASSA spel under de kommande dagarna. Även spel du inte redan visste om (beroende på format).

Medlem
Skrivet av Vintersorg:

Inte mycket till riktig gameplay dock. Lite felaktigt i artikeln.

Tyvärr var det lite väl mycket "konceptuell gameplay" ikväll.
Men har man inte mer att visa så har man inte såklart.

Dragon Age ser dock riktigt jävla läckert ut.
Mirrors Edge 2 blir såklart riktigt bra (iaf om man gillade ettan).

Battlefront tror jag också hårt på.. Jävlar alltså!
Även Battlefield: Hardline ser ju ärligt talat jäkla kul ut alltså! Folk får "negga" hur mycket dom vill, ser skitbra ut!

Jag är helnöjd av det de visade. Visst var inte allt färdigt. Men vi fick se saker i vilket fall som helst.

ZF
Medlem

fruktansvärt fula byxor. ser ut som hon ska ut och paddla kajak eller nått.

annars verkar det betryggande oförändrat. lite oroväckande att snacket om "free running" lät ungefär likadant vid försnacket om förra spelet dock. det blev ju sådär mycket med det i praktiken till slut ändå.

Medlem

Det vi fick se av gameplay räckte för att se att spelet verkar vara originalet troget och det ser fantastiskt ut ju

Medlem

Tänk vad sköj med Oculus.

Medlem

Att saker inte är färdiga verkar faktiskt bero på att de den här gången bryr sig lite mer om kvalitet vilket är positivt i min bok.

Medlem
Skrivet av Scitalis:

Det vi fick se av gameplay räckte för att se att spelet verkar vara originalet troget och det ser fantastiskt ut ju

Skojar du? Det enda de snackade om var ju hur de höll på med combat osv.

Medlem
Skrivet av Hydraah:

Prototyp-gameplay. Och massa conceptuella bilder och snack. Precis som hela EAs konferens. Ja, förutom sportspelen.
Vi lär få vänta till hösten 2015 för de spel vi såg.

Vänta nu lite...? När har E3 NÅGONSIN Inte varit prototyp-gameplay? De visar aldrig upp fulla spel på E3 utan det har alltid varit någon typ av Alpha-gameplay. Däremot håller jag med dig om att EA inte direkt är kända för att göra bra avtäckningar, ja förutom när det inte handlar om sportspel då.. Däremot är ju deras största titlar redan avtäckta.

Medlem
Skrivet av Scitalis:

Det vi fick se av gameplay räckte för att se att spelet verkar vara originalet troget och det ser fantastiskt ut ju

Känns väldigt långt ifrån vad dom visade förra året https://www.youtube.com/watch?v=I1av01QIR-o

Inaktiv
Skrivet av Dizzz:
Skrivet av Hydraah:

Prototyp-gameplay. Och massa conceptuella bilder och snack. Precis som hela EAs konferens. Ja, förutom sportspelen.
Vi lär få vänta till hösten 2015 för de spel vi såg.

Vänta nu lite...? När har E3 NÅGONSIN Inte varit prototyp-gameplay? De visar aldrig upp fulla spel på E3 utan det har alltid varit någon typ av Alpha-gameplay. Däremot håller jag med dig om att EA inte direkt är kända för att göra bra avtäckningar, ja förutom när det inte handlar om sportspel då.. Däremot är ju deras största titlar redan avtäckta.

Det var ovanligt mycket prototyper tycker jag. Vilket säkert är tack vare trenden med utvecklardagböcker. En prototyp är stadiet innan alfa, bara för att förtydliga.

Medlem

Hoppas dom kan bättre på utseendet i spelet, medveten om att det är i Alpha status men ändå värt att notera hur mycket sämre det ser ut än ettan gjort i Unreal motorn.

Fortfarande inget som egentligen visats, 2016 release?

Medlem

Vet inte om det är ett skämt eller om de verkligen har ett spel på gång.

Medlem

Men..MEN!.. Var tog skorna vägen? :'(

1
Skriv svar