Dead Island 2 – en längre titt på spelet

Robot
Medlem
Dead Island 2 – en längre titt på spelet

Har ni lagt upp fel trailer? Det är samma som den förra eller har jag missat en hundradels nytt innehåll?


signatur

Game long and prosper

Skribent
Skrivet av Javas:

Har ni lagt upp fel trailer? Det är samma som den förra eller har jag missat en hundradels nytt innehåll?

Lite nytt var det allt, men inte så man svimmar av all ny information. Det är väl ungefär som med The Division, samma grej, fast lite variationer här och där.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Samma trailer men kameran för sig lite annorlunda. Något enstaka nytt klipp också.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Dead Island 2 trailer, extended version

Medlem

Hoppas dom lyckas få till känslan lite bättre i det här än i första.
Även om det bara kommer ut zombiespel efter zombiespel finns det otroligt mycket outnyttjad potential.

Sidenote: Snubben som snor hans skor på slutet låter som Jimmy från GTA V


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

kul trailer var det iaf

Medlem

Tröttnade på det första där alla vapen man använde gick paj efter ett par smällar på zombies.. lite överdrivet att ett metallrör går sönder bara sådär...

Ish
Medlem

Skulle vart mindre RPG och mer survival så hade det varit riktigt bra.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

- Nej. Hade jag inte ångrat den första så otroligt mycket, hade jag kanske köpt denna.
Rolig trailer, dock.
Trailern till den första var fin. Kul att den är med som skämt i trailern på Goat simulator.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av yoyisy:

Hoppas dom lyckas få till känslan lite bättre i det här än i första.
Även om det bara kommer ut zombiespel efter zombiespel finns det otroligt mycket outnyttjad potential.

Sidenote: Snubben som snor hans skor på slutet låter som Jimmy från GTA V

Jack Black ju.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av yoyisy:

Hoppas dom lyckas få till känslan lite bättre i det här än i första.
Även om det bara kommer ut zombiespel efter zombiespel finns det otroligt mycket outnyttjad potential.

Sidenote: Snubben som snor hans skor på slutet låter som Jimmy från GTA V

Jack Black ju.

Det kan nog inte vara något annat än Tenacious D, jag känner igen båda rösterna och det är nog ingen slump att bilen har två gitarrförstärkare på taket. Lägg sedan till att 'The pick of destiny' var ett vapen både i första spelet och dess expansion.

FM-guru
F.d. Sisyr

Märkte inget nytt alls i denna trailer, även om det säkert finns där. Men vad gör det - det är en förbannat bra trailer!

Medlem

"GET THE BODY YOU DESERVE" Gillar budskapet

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av yoyisy:

Hoppas dom lyckas få till känslan lite bättre i det här än i första.
Även om det bara kommer ut zombiespel efter zombiespel finns det otroligt mycket outnyttjad potential.

Sidenote: Snubben som snor hans skor på slutet låter som Jimmy från GTA V

Jack Black ju.

Det kan nog inte vara något annat än Tenacious D, jag känner igen båda rösterna och det är nog ingen slump att bilen har två gitarrförstärkare på taket. Lägg sedan till att 'The pick of destiny' var ett vapen både i första spelet och dess expansion.

Det andra missade jag totalt haha, men jag trailern till detta spelet var inte högst på intresselistan heller så fullt fokus kan jag inte påstå att den fick, även om den var rätt rolig.

Medlem

grymt skön låt och rolig trailer.
Hade så sjukt kul i första spelet så det här blir lätt ett köp

1
Skriv svar