Nya Tomb Raider även till gamla konsoler?

Robot
Nya Tomb Raider även till gamla konsoler?

Inte gamla som i Sega Megadrive, men som i Playstation 3 och Xbox 360.

#tomb-raider, #rise-of-the-tomb-raider-20-year-celebration


Medlem
Nya Tomb Raider även till gamla konsoler?

Hoppas att det är ett misstag.

Medlem
Skrivet av nils45:

Hoppas att det är ett misstag.

Det tror jag inte. Tomb Raider fanns till äldre konsoler och var ändå riktigt bra och snyggt till PC. Det vi får hoppas på är att det här spelet får samma eller högre budget än förra liret.
Själv hoppas jag dom använder samma spelmotor och istället lägger alla pengar på en riktigt bra story och aningen bättre gameplay så spelet kommer upp i klass med Uncharted.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Att Amazon har listat ett spel till en annan platform än vad som tidigare har sagts är väl knappast något av nyhetsvärde? I princip alla återförsäljare gör detta för att locka/låsa kunder.

Du kan t.ex. hitta och förboka Half-Life 3 eller Playstation 5 hos de flesta återförsäljare, och man har kunnat förboka Grand Theft Auto V till PC sedan dagen då PS3-, och X360-versionen annonserades.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

#

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av nils45:

Hoppas att det är ett misstag.

Det tror jag inte. Tomb Raider fanns till äldre konsoler och var ändå riktigt bra och snyggt till PC. Det vi får hoppas på är att det här spelet får samma eller högre budget än förra liret.
Själv hoppas jag dom använder samma spelmotor och istället lägger alla pengar på en riktigt bra story och aningen bättre gameplay så spelet kommer upp i klass med Uncharted.

Egendriven coop 2 spelare, istället för löjlig shoot em up multiplayer som inte är alls likadan som SP storyn hade varit något!

Medlem
Medlem

Playstation 3 och Xbox 360, utöver de förväntade formaten pc, Playstation 3 och Playstation 4.

Det blev lite fel där va?


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Finns bara sisådär 23 Tomb Raider spel so far...

Medlem

Så... ingen äkta next gen titel då med andra ord, mitt något svala intresse blev ännu svalare.

Medlem

Blir inge köp om det inte kommer till gamla konsolerna.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Hemsk musik

Medlem

"Det var sajten Videogamer som uppmärksammade att Amazon listade spelet till Playstation 3 och Xbox 360, utöver de förväntade formaten pc, Playstation 3 och Playstation 4"

Blev det inte lite fel där menar ni inte:

"Det var sajten Videogamer som uppmärksammade att Amazon listade spelet till Playstation 3 och Xbox 360, utöver de förväntade formaten pc, Xbox one och Playstation 4"

Medlem
Skrivet av KeeperofMee:

"Det var sajten Videogamer som uppmärksammade att Amazon listade spelet till Playstation 3 och Xbox 360, utöver de förväntade formaten pc, Playstation 3 och Playstation 4"

Blev det inte lite fel där menar ni inte:

"Det var sajten Videogamer som uppmärksammade att Amazon listade spelet till Playstation 3 och Xbox 360, utöver de förväntade formaten pc, Xbox one och Playstation 4"

FZ får betalt av Sony varje gång de skriver playstation.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

1
Skriv svar