Hyrule Warriors – Zelda och Link visar upp sig i ny film

Robot
Hyrule Warriors – Zelda och Link visar upp sig i ny film
Medlem
Hyrule Warriors – Zelda och Link visar upp sig i ny film

Musiken var ju underbar. Och det gjorde spelet ballare =).

Medlem

Fan Link ser ju ut som en tjej på bilden ju, blev lite för feminin där.

Spelet ser dock rött nice ut, kanske kan bli lite långtråkigt i längden men man får se. Gillar inte deras Navi addering, den kommer driva mig till vansinne lika mycket som det gjorde i OoT

Medlem

Har aldrig riktigt fallit för dynasty serien. Detta såg tyvärr minst lika tråkigt ut

Medlem

Har aldrig spelat Dynasty Warriors förr så det här lär bli en fräsch upplevelse för mig när jag får det här. Har redan förbokat detta sedan länge nu på webhallen.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Skribent
Skrivet av Winzi:

Fan Link ser ju ut som en tjej på bilden ju, blev lite för feminin där.

Spelet ser dock rött nice ut, kanske kan bli lite långtråkigt i längden men man får se. Gillar inte deras Navi addering, den kommer driva mig till vansinne lika mycket som det gjorde i OoT

Hoppas man kan dräpa Navi omgående. Angående Link, så har han alltid varit feminin. Ingen manly man där inte.


signatur

I am the black wizards.

k3m
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Winzi:

Fan Link ser ju ut som en tjej på bilden ju, blev lite för feminin där.

Spelet ser dock rött nice ut, kanske kan bli lite långtråkigt i längden men man får se. Gillar inte deras Navi addering, den kommer driva mig till vansinne lika mycket som det gjorde i OoT

Hoppas man kan dräpa Navi omgående. Angående Link, så har han alltid varit feminin. Ingen manly man där inte.

Link har aldrig varit feminin.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Winzi:

Fan Link ser ju ut som en tjej på bilden ju, blev lite för feminin där.

Spelet ser dock rött nice ut, kanske kan bli lite långtråkigt i längden men man får se. Gillar inte deras Navi addering, den kommer driva mig till vansinne lika mycket som det gjorde i OoT

Hoppas man kan dräpa Navi omgående. Angående Link, så har han alltid varit feminin. Ingen manly man där inte.

Hoppas kan man alltid ;).
Link genom tiderna.

Han ser bra mycket mer ut som en kille där än i bilden under.

Inaktiv

Ja, jag måste säga att jag blev rätt såld av det där videoklippet! Som andra redan påpekat var musiken häftig och spelet ser ut att ha ett skönt tempo. Dessutom är det ju i alla fall måttligt snyggt, och det är ju kul. Men vad menas med det där "Get MATERIAL"-meddelandet som visas efter att Link besegrat Dodongo? Har de lagt in något lökigt crafting-system i spelet blir jag lite ledsen.

1
Skriv svar