Sunset Overdrive är utmanande

Robot
Medlem
Sunset Overdrive är utmanande

Med andra ord var inte E3-gameplayet representativt av spelet alls. Surprise.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Moderator | Testpilot

Inte mig emot. Får gärna börja enkelt så man lär sig hur spelet fungerar för att sedan öka svårighetsgraden allt eftersom


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Svårt är ett inte ett ord som jag förknippar med Insomniac. ND och Sucker Punch kan göra spel som är utmanande men Insomniacs spel är ibland på tok för enkla.

Medlem

jag har nog kört alla spel från Insomniac och den enda jag tyckte va lite utmanande va väl Resictance 2 på Superhuman svårigheten

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:

jag har nog kört alla spel från Insomniac och den enda jag tyckte va lite utmanande va väl Resictance 2 på Superhuman svårigheten

Några bossar från de tidiga ratchet & clank-spelen var ena riktiga svårighetsgradspikar, men annars så kan jag inte påstå att insomniacs spel är svåra.

Inaktiv

Folk som fick spela det på mässgolvet sa att det är mycket svårare än det ser ut. Det går inte att stanna nere på backen alltför länge, och det är svårt att hålla sig uppe.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av M_R_X5432:

jag har nog kört alla spel från Insomniac och den enda jag tyckte va lite utmanande va väl Resictance 2 på Superhuman svårigheten

Några bossar från de tidiga ratchet & clank-spelen var ena riktiga svårighetsgradspikar, men annars så kan jag inte påstå att insomniacs spel är svåra.

Första gången jag körde den där trolleyn i Spyro...det var svårt. Det hjälpte inte att man var tvungen att höra "Trouble with the trolley, eh?" varje gång man fick starta om.

på tal om Spyro, jag hade gärna sett ett nytt "riktigt" Spyro-spel till Xone/ps4


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar