Första uppdateringen till Wildstar har landat

Robot
Första uppdateringen till Wildstar har landat
Medlem
Första uppdateringen till Wildstar har landat

Gaah jag har testat för många klasser, måste skynda 50 nu så jag får se!

Medlem

kör folk fortfarande skiten? uninstallade för längesedan


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

kör folk fortfarande skiten? uninstallade för längesedan

Förstår att du var ironisk men stör mig fortfarande på ditt meddelande på grund av att man fortsätter se likadana överallt oavsett MMO >.<

Medlem
Medlem

Ska bara klämma 4 levels till. Sen blir man äntligen 50

Medlem

Tog mig nära 20 i ett guest pass. Tyckte om spelet, från 1-10 så gick levlarna snabbt och tyckte det var riktigt kul att kötta igenom allt. Sen från 10 så gick allt mycket långsammare.

Testade på crafting vilket var sådär, blir säkert mycket simplare om man sitter någon månad och lär sig att knyta repen.

Pvp fastnade jag inte för tyvärr något som jag tycker om i det flesta MMOs.

Kanske blir ett köp en dag - avstår ett litet tag till


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Detta spelet e sjukt roligt ^^

Medlem

Installationen av spelet gjorde min pc seg som melass, vilket jag tyckte var rätt knepigt då. Men det gick att lösa med en omstart. Patchen fuckade däremot upp burken totalt. Den blev lika seg som förra gången och när jag körde en omstart fick jag blåskärm.
Tre gånger försökte jag med reparation men med samma resultat, blåskärm igen. Fick återgå till en tidigare punkt för att kunna starta Windows igen.
Ngn annan som råkat ut för samma sak? Mycket skumt är det iaf.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

kör folk fortfarande skiten? uninstallade för längesedan

WoW fanboi? Där kan man börja snacka skit, som folk fortfarande spelar...

Wildstar må ha sina buggar (som vilken annan MMO, inkl ESO, WoW m.fl), men devsen har rätt tankar om vart dom vill föra spelet. Och till skillnad från många andra utvecklare, så är dom väldigt öppna med vad dom sysslar med, och tar in mycket av den feedback som spelarna ger.

Att du inte trivdes i spelet, det förstår vi nog alla. Men skit? Nä du, är nog bland dom mest fullständiga MMO släpp på många år (content för alla typer av spelare). Se bara på fiaskot som hette SWTOR t.ex.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Brände igenom det mesta av blighthaven igår och idag, förutom ett av två tjugomanna-quests. Jag diggar verkligen kartan och det finns ett gäng klockrena quests.
Nu måste jag fortsätta försöka fixa silver i dom där jävla grottorna. ^^

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

kör folk fortfarande skiten? uninstallade för längesedan

"Länge"?
Eftersom spelet har varit ute i 1 månad så måste "länge" vara relativt till din ålder om du kallar 30 dagar en lång tid.
Efter en nogrann uträkning så kan du inte vara äldre än 7-8år?

Medlem

1 level kvar till 50 men vet inte om blighthaven är tänkt som 50 enbart område, har levellat där sen 47 och diverse quest upp till o med 5 manna questen har jag fått delat av guildies.

Det enda negativa just nu är bottarna på natten/morgonen som finns i walatiki bg samt alla teleporterande farmers...

dmn
Medlem
Skrivet av Priapsi:

Installationen av spelet gjorde min pc seg som melass, vilket jag tyckte var rätt knepigt då. Men det gick att lösa med en omstart. Patchen fuckade däremot upp burken totalt. Den blev lika seg som förra gången och när jag körde en omstart fick jag blåskärm.
Tre gånger försökte jag med reparation men med samma resultat, blåskärm igen. Fick återgå till en tidigare punkt för att kunna starta Windows igen.
Ngn annan som råkat ut för samma sak? Mycket skumt är det iaf.

Dags att byta burk.

Medlem
Skrivet av CarniFlex:

1 level kvar till 50 men vet inte om blighthaven är tänkt som 50 enbart område, har levellat där sen 47 och diverse quest upp till o med 5 manna questen har jag fått delat av guildies.

Det enda negativa just nu är bottarna på natten/morgonen som finns i walatiki bg samt alla teleporterande farmers...

Botar finns tyvärr i dom flesta MMOs. Men Carbine jobbar febrilt med att banna tusentals bot-konton, och implementerar fler anti-bot funktioner.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Priapsi:

Installationen av spelet gjorde min pc seg som melass, vilket jag tyckte var rätt knepigt då. Men det gick att lösa med en omstart. Patchen fuckade däremot upp burken totalt. Den blev lika seg som förra gången och när jag körde en omstart fick jag blåskärm.
Tre gånger försökte jag med reparation men med samma resultat, blåskärm igen. Fick återgå till en tidigare punkt för att kunna starta Windows igen.
Ngn annan som råkat ut för samma sak? Mycket skumt är det iaf.

Dags att byta burk.

Jo, jag är rädd för det men griper varenda halmstrå jag hittar och ser konspirationer överallt.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

1
Skriv svar