Stadsbyggaren Banished får mod-stöd

Robot
Stadsbyggaren Banished får mod-stöd
Medlem
Stadsbyggaren Banished får mod-stöd

Fantastiskt! Kanske man skulle ta och ge sig in i.

Medlem

Det behövs. Var ett kul spel men blev tråkigt i längden.

Medlem

YEEEEEES! Hoppats på det här sedan release, precis som Fleshcutter sa så blir det tråkigt i längden då det finns lite för lite byggnader och saker att göra. Hoppas innerligt att vi får se massvis av fantastiska moddar nu som gör så att man kan plocka upp och spela Banished igen.

Medlem

Workshop ftw!

Medlem

I början var spelet spännande, men sedan när man hittade balansen, så att folket inte svalt hela tiden, så blev spelet otroligt dåligt och tråkigt. Och nu med detta om mod-stöd så inser man att han inte tänker lägga till något nytt utan outsourcar nytänkande till villiga moddare. /uninstall

Medlem
Skrivet av neohasse:

I början var spelet spännande, men sedan när man hittade balansen, så att folket inte svalt hela tiden, så blev spelet otroligt dåligt och tråkigt. Och nu med detta om mod-stöd så inser man att han inte tänker lägga till något nytt utan outsourcar nytänkande till villiga moddare. /uninstall

Antar att du aldrig körde i bergiga områden med hårt klimat?

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av neohasse:

I början var spelet spännande, men sedan när man hittade balansen, så att folket inte svalt hela tiden, så blev spelet otroligt dåligt och tråkigt. Och nu med detta om mod-stöd så inser man att han inte tänker lägga till något nytt utan outsourcar nytänkande till villiga moddare. /uninstall

Antar att du aldrig körde i bergiga områden med hårt klimat?

Efter att ha "klarat" spelet så känner jag inget behov att överhuvudtaget köra om det eftersom det inte gav något. Missförstå mig rätt nu: jag tyckte det var kul i början, mitt argument är bara att i längden så funkar det inte. Iallafall för mig.

Medlem
Skrivet av neohasse:

I början var spelet spännande, men sedan när man hittade balansen, så att folket inte svalt hela tiden, så blev spelet otroligt dåligt och tråkigt. Och nu med detta om mod-stöd så inser man att han inte tänker lägga till något nytt utan outsourcar nytänkande till villiga moddare. /uninstall

Hur förhåller man sig ens till ett sånt inlägg?
Gjorde du en bamseby på första försöket, typ inom tidsramen av en timme? förstår din besvikelse isf.
Du läste att det är en kis som gjort spelet också va? Saker har väl inte tendens att gå jättefort då.
Moddar är outsourcing av nytänkande? Ja men självklart hur kan det på något vis vara dåligt??? Du får gratis gott, holy shit stoppa pressarna.

Jag är förvirrad.

Medlem
Skrivet av Brutulv:
Skrivet av neohasse:

I början var spelet spännande, men sedan när man hittade balansen, så att folket inte svalt hela tiden, så blev spelet otroligt dåligt och tråkigt. Och nu med detta om mod-stöd så inser man att han inte tänker lägga till något nytt utan outsourcar nytänkande till villiga moddare. /uninstall

Hur förhåller man sig ens till ett sånt inlägg?
Gjorde du en bamseby på första försöket, typ inom tidsramen av en timme? förstår din besvikelse isf.
Du läste att det är en kis som gjort spelet också va? Saker har väl inte tendens att gå jättefort då.
Moddar är outsourcing av nytänkande? Ja men självklart hur kan det på något vis vara dåligt??? Du får gratis gott, holy shit stoppa pressarna.

Jag är förvirrad.

Ja, jag ser att du är förvirrad.

Medlem
Skrivet av neohasse:

I början var spelet spännande, men sedan när man hittade balansen, så att folket inte svalt hela tiden, så blev spelet otroligt dåligt och tråkigt. Och nu med detta om mod-stöd så inser man att han inte tänker lägga till något nytt utan outsourcar nytänkande till villiga moddare. /uninstall

Skevt tänkt av dig, personen kommer ju inte precis sluta komma med nytt material. Att ett spel får modd stöd är ju bara positivt.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av neohasse:

I början var spelet spännande, men sedan när man hittade balansen, så att folket inte svalt hela tiden, så blev spelet otroligt dåligt och tråkigt. Och nu med detta om mod-stöd så inser man att han inte tänker lägga till något nytt utan outsourcar nytänkande till villiga moddare. /uninstall

Haha, nu blir alltså gamers inte ens nöjda när modstöd läggs till, utan då är det plötsligt "outsourcing av nytänkande" istället. Herrejävlar vilka vettlösa gnällspikar somliga är.

Medlem

Hehe, ni nöjer er med det lilla utbud som finns i spelet och blir jätteglada när det blir modstöd (vilket är självklart eftersom det såklart behövs mer innehåll). Jag förväntade mig mer för 200 spänn.
Och eftersom ni alla verkar ha fått solsting så kanske jag måste skriva igen: Jag tyckte spelet var kul.

1
Skriv svar