Se 7 minuter från betan av The Crew

Robot
Medlem
Se 7 minuter från betan av The Crew

Lät faktiskt rätt roligt och jag är inte den som brukar spela bilspel. Ska bli intressant att se mer gameplay.

Skribent
Skrivet av 2infinity:

Lät faktiskt rätt roligt och jag är inte den som brukar spela bilspel. Ska bli intressant att se mer gameplay.

Jag känner ungefär samma sak. Senast jag verkligen gillade ett racing-spel (förutom Mario Kart) var med Outrun 2 till gammel-xbox.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Skall bli roligt att följa utvecklingen av detta.

Medlem

Fyy faaan va tufft det verkar. MMO skrämmer lite dock, månadsbetalning? Ugh.. Men i övrigt hänger det väl bara på hur körningen faktiskt är. Verkar som en potentiell ersättare till TDU1. Möjligheterna till att modifiera bilarna verkar ju helt makalös!

Bara så ni vet, bilar med röd lack är snabbare än alla andra bilar med annan färg.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Bara så ni vet, bilar med röd lack är snabbare än alla andra bilar med annan färg.

man trimmar bäst med dekaler XD


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

De sa inte speciellt mycket om bilmodifieringen, de s bara "entirely". Vilket betyder?
Nej inte stora förhoppningar, då blir man besviken.
Jag vill kunna modda bilarna totalt! Så när som på att ställa in bränsleflödet!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av yonaz:
Skrivet av walter_iego:

Bara så ni vet, bilar med röd lack är snabbare än alla andra bilar med annan färg.

man trimmar bäst med dekaler XD

Red painted one goes faster

Medlem

Ser rätt okej ut. Får se om det blir ett köp till Ps4 eller PC.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Ser ju riktigt nice ut, även fast jag inte är så racingintresserad.

Medlem
Skrivet av Xstioph:

Fyy faaan va tufft det verkar. MMO skrämmer lite dock, månadsbetalning? Ugh.. Men i övrigt hänger det väl bara på hur körningen faktiskt är. Verkar som en potentiell ersättare till TDU1. Möjligheterna till att modifiera bilarna verkar ju helt makalös!

det är ingen månadsbetalning, du köper spelet sen är det bara o lira.


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av Xstioph:

Fyy faaan va tufft det verkar. MMO skrämmer lite dock, månadsbetalning? Ugh.. Men i övrigt hänger det väl bara på hur körningen faktiskt är. Verkar som en potentiell ersättare till TDU1. Möjligheterna till att modifiera bilarna verkar ju helt makalös!

det är ingen månadsbetalning, du köper spelet sen är det bara o lira.

Gissar också att ett spel som detta kommer vara proppfullt med mikrotransaktioner.

Medlem
Skrivet av yonaz:
Skrivet av walter_iego:

Bara så ni vet, bilar med röd lack är snabbare än alla andra bilar med annan färg.

man trimmar bäst med dekaler XD

Man får inte glömma att fixa stripes heller!
Med sådanna så blir det bättre luftflöde kring bilen vilket resulterar i att den åker snabbare samt drar mindre mängd bensin.


signatur

Stripes och sådana där vimplar som dinglar i luften när man kör. Det är ett måste!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

bara o gå in och kolla twitch, Spelet är fritt att streama!

Medlem
Skrivet av yonaz:
Skrivet av walter_iego:

Bara så ni vet, bilar med röd lack är snabbare än alla andra bilar med annan färg.

man trimmar bäst med dekaler XD

Det är väl inget nytt, fartränder är the shit. (Some pun intended.)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar