Se första banan från nya Unreal Tournament!

Robot
Se första banan från nya Unreal Tournament!
Medlem
Se första banan från nya Unreal Tournament!

Ser ut som Starwars och trinity-deluxe... fast av plast.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Kollade några minuter på vieon igår och jag gillar det jag ser men även Unreal Tournament 3 såg väldigt bra ut. Det som kommer vara avgörande för mig är antingen att de går tillbaks helt till UT 99 eller att de går tillbaks till UT 2004 med alla avancerade rörelser. Det var detta som gjorde att UT 2004 kändes väldigt annorlunda mot Quake 3. Sedan så har musiken och announcern spelat en stor roll i UT.

Medlem

Måste köpa ny dator..... måste kunna maxa det här

Medlem

Jag gillar det vita i designen. Det kanske inte riktigt känns UT just nu, UT är mer industriellt och skitigt men samtidigt kan det bli en bana som sticker ut lite i slutprodukten. Och spelarna kommer definitivt sticka ut ur omgivningen och blodsplattret kommer synas bra när du instagibbar någon.

Medlem

Trodde att det var concept art de visade först, men så var det inne i motorn. Kan knappt vänta!!!

Medlem

Hoppas jag får se varierade miljöer, det har alltid varit en av Unreals starka sidor, mot Quake då. Underbart i gamla UT att spela mellan coola industriella banor och sedan i rymden, kändes verkligen som en arena med deras lore liksom.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Hoppas att flera av de gamla banorna kommer göras om i den nya motorn. Men framförallt att det blir ett snabbt spel och inte segas ner för att kunna spelas med handkontroll.

Medlem

Påminner lite om estetiken i Mirror's Edge, fast något nedtonat då. När kommer egyptiebanorna?

Inaktiv

Var det bara jag som läste banan (frukten) först?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Trodde att det var concept art de visade först, men så var det inne i motorn. Kan knappt vänta!!!

Samma här, fy satan vad motorn levererar <3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Wow. Det ser ju faktiskt riktigt, riktigt imponerande ut. Kan resten av spelet matcha den grafiska kvalitén så kan det ju bli riktigt bra.

Medlem
Skrivet av gamer_:

Hoppas att flera av de gamla banorna kommer göras om i den nya motorn. Men framförallt att det blir ett snabbt spel och inte segas ner för att kunna spelas med handkontroll.

Varför repris när man kan få något nytt. Så inga gamla banor tack!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Såg jäääkligt fint ut det där!

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av gamer_:

Hoppas att flera av de gamla banorna kommer göras om i den nya motorn. Men framförallt att det blir ett snabbt spel och inte segas ner för att kunna spelas med handkontroll.

Varför repris när man kan få något nytt. Så inga gamla banor tack!

Massor av nya banor! Men gärna några uppgraderade klassiker också!

tänkte "shut up and take my money" när videon kommit till 1:50 ungefär

Medlem

Coret är ett måste!

MFZ
Medlem

ser fint ut.. men när man lirar det sätter man allt ungf så här iaf.

grafik har väl alltid vart sekundärt i arenashooters.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av MFZ:

ser fint ut.. men när man lirar det sätter man allt ungf så här iaf.

http://www.esreality.com/files/placeimages/2011/80960-shot089...

grafik har väl alltid vart sekundärt i arenashooters.

Slipper du ju köpa nya spel också, när grafiken ser ut som på SNES...praktiskt.

MFZ
Medlem

nu ska väl ut vara gratis vad jag förstår, så nått köp är väl inte aktuellt iaf.
dock är ju gameplay avgörande ifall man spelar eller inte.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Jag gillar det, det ska vara enkelt men ändå detaljerat och snyggt, man måste ha i åtanke att det är gibbs som gäller, och då kan man inte ha en massa röriga banor där gubbar smälter in i miljön för mycket som i UT3. Lite åt mirrors edge hållet är bara bra. Bra början!

1
Skriv svar