Är Assassin's Creed: Rogue sista delen till lastgen?

Robot
Är Assassin's Creed: Rogue sista delen till lastgen?

Det har tidigare tisslats om Assassin's Creed: Comet. Nu tasslas det om Assassin's Creed: Rogue.

#assassins-creed-unity


Medlem
Är Assassin's Creed: Rogue sista delen till lastgen?

Kommer detta verkligen vara ett riktigt Assassin's Creed? Känns som det kommer vara ett xbox live/psn spel. Lite väl att släppa två stora Assassin's Creed spel exakt samtidigt?

Skulle dock inte förvåna mig, men hela grejen känns fortfarande konstig.

Det är väl en sådan där nedskalad historia som de alltid släpper till plastleksaker?

Viktigare är frågan vad som hände med "Comet"?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Varför envisas företag med att släppa last-gen hela tiden? Move on. (Om detta nu är sant, vill säga )

Medlem
Skrivet av Zelzahim:

Varför envisas företag med att släppa last-gen hela tiden? Move on. (Om detta nu är sant, vill säga )

Jag är inte säker men tror det beror på att av majoriteten av spelen till multiplatform säljs bäst till PS3/X360 än idag.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Zelzahim:

Varför envisas företag med att släppa last-gen hela tiden? Move on. (Om detta nu är sant, vill säga )

Jag är inte säker men tror det beror på att av majoriteten av spelen till multiplatform säljs bäst till PS3/X360 än idag.

mm.. moment 22.. inge skaffar nya för spel släpps till gamla, spel släpps till gamla för ingen köper nya.

1
Skriv svar