Far Cry 4 – utvecklardagbok från Nepal
jaha, så dom slösar upp spelbudgeten genom att åka jorden runt, precis som creative assembly när dom gjorde rome 2..
För det är ju inte alls ganska viktigt för ett land ska kunna skildras på ett trovärdigt och fängslande vis att utvecklingsteamet faktiskt vet hur det ser ut? Få saker känns så "disconnected" och plastigt som när miljöer skildras baserat på foton, videos, och lösa beskrivningar.
jaha, så dom slösar upp spelbudgeten genom att åka jorden runt, precis som creative assembly när dom gjorde rome 2..
För det är ju inte alls ganska viktigt för ett land ska kunna skildras på ett trovärdigt och fängslande vis att utvecklingsteamet faktiskt vet hur det ser ut? Få saker känns så "disconnected" och plastigt som när miljöer skildras baserat på foton, videos, och lösa beskrivningar.
Är inte det här samma killar som åkte till afrika för att fixa inspiration till Far Cry 2 som sedan blev en taskig utpost-similator? Lite av ett tower defence där man åkte igenom utposter mellan uppdragen där rebeller och soldater försökte panga sönder bilen...
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
jaha, så dom slösar upp spelbudgeten genom att åka jorden runt, precis som creative assembly när dom gjorde rome 2..
För det är ju inte alls ganska viktigt för ett land ska kunna skildras på ett trovärdigt och fängslande vis att utvecklingsteamet faktiskt vet hur det ser ut? Få saker känns så "disconnected" och plastigt som när miljöer skildras baserat på foton, videos, och lösa beskrivningar.
Är inte det här samma killar som åkte till afrika för att fixa inspiration till Far Cry 2 som sedan blev en taskig utpost-similator? Lite av ett tower defence där man åkte igenom utposter mellan uppdragen där rebeller och soldater försökte panga sönder bilen...
Så som FC3 var och FC4 kommer bli alltså?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
jaha, så dom slösar upp spelbudgeten genom att åka jorden runt, precis som creative assembly när dom gjorde rome 2..
Dom reste till Rom eller?
Rome 2 ...De åkte dit igen?
Kanske fanns det inte pengar att åka dit första gången? Så dom kanske bara lyssnade på When In Rome i stället?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
jaha, så dom slösar upp spelbudgeten genom att åka jorden runt, precis som creative assembly när dom gjorde rome 2..
För det är ju inte alls ganska viktigt för ett land ska kunna skildras på ett trovärdigt och fängslande vis att utvecklingsteamet faktiskt vet hur det ser ut? Få saker känns så "disconnected" och plastigt som när miljöer skildras baserat på foton, videos, och lösa beskrivningar.
Är inte det här samma killar som åkte till afrika för att fixa inspiration till Far Cry 2 som sedan blev en taskig utpost-similator? Lite av ett tower defence där man åkte igenom utposter mellan uppdragen där rebeller och soldater försökte panga sönder bilen...
Jag är osäker på vad spelens miljöer har med det du skrev att göra?
jaha, så dom slösar upp spelbudgeten genom att åka jorden runt, precis som creative assembly när dom gjorde rome 2..
För det är ju inte alls ganska viktigt för ett land ska kunna skildras på ett trovärdigt och fängslande vis att utvecklingsteamet faktiskt vet hur det ser ut? Få saker känns så "disconnected" och plastigt som när miljöer skildras baserat på foton, videos, och lösa beskrivningar.
Är inte det här samma killar som åkte till afrika för att fixa inspiration till Far Cry 2 som sedan blev en taskig utpost-similator? Lite av ett tower defence där man åkte igenom utposter mellan uppdragen där rebeller och soldater försökte panga sönder bilen...
Jag är osäker på vad spelens miljöer har med det du skrev att göra?
Varför åker man till ett land för att samla inspiration till ett spel om man inte använder det till designen av spelet?
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Varför åker man till ett land för att samla inspiration till ett spel om man inte använder det till designen av spelet?
Det har de ju gjort i form av miljöerna i spelen? Vad har det med funktioner att göra?
Så du menar att dom lyckats fånga afrikas miljöer med utposter i varje korsning med soldater och rebeller?
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Varför åker man till ett land för att samla inspiration till ett spel om man inte använder det till designen av spelet?
Det har de ju gjort i form av miljöerna i spelen? Vad har det med funktioner att göra?
Så du menar att dom lyckats fånga afrikas miljöer med utposter i varje korsning med soldater och rebeller?
Ja dom har lyckats fånga afrikas miljöer i vegetationen.
Det du snackar om är gameplay design vilket vi alla vet att ubisoft suger ap-balle på.
Varför åker man till ett land för att samla inspiration till ett spel om man inte använder det till designen av spelet?
Det har de ju gjort i form av miljöerna i spelen? Vad har det med funktioner att göra?
Så du menar att dom lyckats fånga afrikas miljöer med utposter i varje korsning med soldater och rebeller?
Vad Loltron sa.