Assassin's Creed: Rogue – Första bilderna + mer info

Robot
Assassin's Creed: Rogue – Första bilderna + mer info

Två veckor efter Assassin's Creed: Unity släpps Rogue. Här är de första bilderna.

#assassins-creed-rogue, #ubisoft, #assassins-creed-iii, #assassins-creed-unity


Assassin's Creed: Rogue – Första bilderna + mer info

Snyggt som vanligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tycker Assassin's creed blivit bättre och bättre hela tiden. Låt oss se om detta kan leva upp till föregångaren!

Redaktör
Ponny

Folk kommer väl kasta mjölkpaket efter mig – MEN JAG ÄR TAGGAD!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Är mer taggad för Unity, men tror tror inte detta kommer bli så fel ändå

Medlem

Nähä, nu blir man fattig i november då trodde att man skulle komma undan det innan alla började flytta sina releaser...

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Folk kommer väl kasta mjölkpaket efter mig – MEN JAG ÄR TAGGAD!

När du skriver "formaten som gäller är pc, xbox 360. ps3" vart riktigt får du PC ifrån? för hittils har jag bara sett Ubi skriva att det kommer till konsolerna och ett antal upprörda trådar är startade på Ubiforumet kring detta!

Skrivet av Deli:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Folk kommer väl kasta mjölkpaket efter mig – MEN JAG ÄR TAGGAD!

När du skriver "formaten som gäller är pc, xbox 360. ps3" vart riktigt får du PC ifrån? för hittils har jag bara sett Ubi skriva att det kommer till konsolerna och ett antal upprörda trådar är startade på Ubiforumet kring detta!

PC har inte utannonserats än vad jag har förstått.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

vill ha detta på ps4an med

Är det bara jag som tycker det är trist att AC går åt två olika håll nu? Jag har införskaffat PS4 och gjorde därför mig av med min 360. Har spelat alla AC-spel hittills och älskar de djupare delarna och hur man försöker väva ihop fakta med fiktion. Men om man nu kommer börja släppa olika spel på gamla och nya generationens konsoler, hur enkelt kommer det vara att hänga med i alla svängar? Eller förutsätts det att alla spelar på alla konsoler?


signatur

ISgtVishnuI - The true God of gaming!

Redaktör
Ponny
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Folk kommer väl kasta mjölkpaket efter mig – MEN JAG ÄR TAGGAD!

När du skriver "formaten som gäller är pc, xbox 360. ps3" vart riktigt får du PC ifrån? för hittils har jag bara sett Ubi skriva att det kommer till konsolerna och ett antal upprörda trådar är startade på Ubiforumet kring detta!

PC har inte utannonserats än vad jag har förstått.

Så är det, jag hade inte gjort min hemläxa men har uppdaterat nyheten nu med rätt information. Tack för att du sa till!


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

signatur

En Bamseponny av folket

Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Deli:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Folk kommer väl kasta mjölkpaket efter mig – MEN JAG ÄR TAGGAD!

När du skriver "formaten som gäller är pc, xbox 360. ps3" vart riktigt får du PC ifrån? för hittils har jag bara sett Ubi skriva att det kommer till konsolerna och ett antal upprörda trådar är startade på Ubiforumet kring detta!

PC har inte utannonserats än vad jag har förstått.

Så är det, jag hade inte gjort min hemläxa men har uppdaterat nyheten nu med rätt information. Tack för att du sa till!

Jag köper alltid AssCreed spelen till PC, så jag var lite vaksam på det. Trist. Kanske ändrar de sig?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Smart ändå att låte Last Gen få ett eget spel och "new- gen få sitt. Då slipper dom dumma ner Unity så att de gamla konsolerna hänger med


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Vill spela nu! på pc

Medlem

Jahapp. Verkar som att man får gå ut i förrådet å damma av 360:n då. Ser jäkligt coolt ut.

1
Skriv svar