GTA V – rätt många spel har lämnat lagret

Robot
Medlem
GTA V – rätt många spel har lämnat lagret

Jag har det redan till ps3 men det blir självklart ett köp till ps4 och kanske till pc med.


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem

GTA V - rätt många spelare har lämnat spelet.

Medlem
Skrivet av obitwice:

Jag har det redan till ps3 men det blir självklart ett köp till ps4 och kanske till pc med.

Säkert ett bra spel, men varför äga 3 kopior?

Medlem

Grymt spel, Online läget fungerar bra nu, har spenderat många timmar i Los Santos. Ska köpa det till PC när det släpps (mods

Medlem
Skrivet av obitwice:

Jag har det redan till ps3 men det blir självklart ett köp till ps4 och kanske till pc med.

1 konsolverre och en pcverre kan jag förstå, men till 2 konsoller förstår jag inte?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Men NÄR släpps det till PS4/PC?!

Medlem
Skrivet av obitwice:

Jag har det redan till ps3 men det blir självklart ett köp till ps4 och kanske till pc med.

När folk undrar varför det dröjt så länge för R* att fixa spelet till modernare plattformar är just det här anledningen

Medlem

Inte illa, kul att det fortfarande finns något bra och ambitiöst AAA-spel som kan komma upp i Cod/Wii-fit siffor.

Skrivet av Nihuli:

Men NÄR släpps det till PS4/PC?!

Hösten 2014

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Inte illa, kul att det fortfarande finns något bra och ambitiöst AAA-spel som kan komma upp i Cod/Wii-fit siffor.

Är inte detta förbi de flesta Call Of Duty-spelen fast det bara finns till två plattformar?

köper det här om jag äger en ps4 när det släpps ..aldrig mer rockstars urusla portningar

Inaktiv

Bojkott!


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Hanga:
Skrivet av obitwice:

Jag har det redan till ps3 men det blir självklart ett köp till ps4 och kanske till pc med.

Säkert ett bra spel, men varför äga 3 kopior?

För att han kan.


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Kul att det går bra, även fast jag inte tycket GTA är speciellt kul alls själv

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Inte illa, kul att det fortfarande finns något bra och ambitiöst AAA-spel som kan komma upp i Cod/Wii-fit siffor.

Skrivet av Nihuli:

Men NÄR släpps det till PS4/PC?!

Hösten 2014

Så långt har jag också hängt med, men jag vill ha ett datum

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Sapiens:

Inte illa, kul att det fortfarande finns något bra och ambitiöst AAA-spel som kan komma upp i Cod/Wii-fit siffor.

Är inte detta förbi de flesta Call Of Duty-spelen fast det bara finns till två plattformar?

Jo faktiskt alla Cod spelen enligt den här listan:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_video_games

En får väl dock ta den listan med en stor nypa salt då spel från digitala distributörer sällan verkar räknas med., så det är ju möjligt att MW2 fortfarande sålt bättre.

Men som du sa så har ju GTA V bara släppts till två plattformar än så dem kan nog sälja 10-20m ex till när det sen släpps till PC, PS4 och Xbox 1.

Medlem
Skrivet av Nihuli:
Skrivet av Sapiens:

Inte illa, kul att det fortfarande finns något bra och ambitiöst AAA-spel som kan komma upp i Cod/Wii-fit siffor.

Skrivet av Nihuli:

Men NÄR släpps det till PS4/PC?!

Hösten 2014

Så långt har jag också hängt med, men jag vill ha ett datum

Hmm....

vi säger... 2:a december

Det blir 30 guldmynt tack!

Medlem
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av obitwice:

Jag har det redan till ps3 men det blir självklart ett köp till ps4 och kanske till pc med.

1 konsolverre och en pcverre kan jag förstå, men till 2 konsoller förstår jag inte?

Varför till konsol om man har PC? Allt man behöver är usb-kontroll och HDMI till TV:n.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av Sapiens:

Inte illa, kul att det fortfarande finns något bra och ambitiöst AAA-spel som kan komma upp i Cod/Wii-fit siffor.

Är inte detta förbi de flesta Call Of Duty-spelen fast det bara finns till två plattformar?

Jag tror han syftade på aatt det är ruskigt få enskilda spel som ens tar sig förbi 20 miljoner sålda ex. CoD har varit ohotad etta i spelvärlden sedan MW2 om man bortser från Nintendo...

Medlem

Jag köpte det digitalt på PS3 å sålde konsolen, välinvesterade pengar

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av obitwice:

Jag har det redan till ps3 men det blir självklart ett köp till ps4 och kanske till pc med.

1 konsolverre och en pcverre kan jag förstå, men till 2 konsoller förstår jag inte?

Varför till konsol om man har PC? Allt man behöver är usb-kontroll och HDMI till TV:n.

Tja, beror i och för sig på hur man bor men i de flesta fallen håller jag med. (Det är väl precis det som "SteamBoxarna" försöker göra?)

Medlem

Blir väl till att köpa det igen när man kan få det för 299kr eller lägre till Ps4. Har spelet redan till Ps3 och vill inte ge 600spänn igen för ett spel jag redan har.

Medlem

Tror inte att take-two:s aktieägare är så jätteglada idag ändå Aktien har gått ner med över 10% på 1 vecka

ZF
Medlem

Bästa att de har bankrånen klara till nypremären, annars kommer det knorras tills interneten blir helt trassliga.

Inaktiv
Skrivet av ohGr:

GTA V - rätt många spelare har lämnat spelet.

Känner väldigt få personer som spelar en enspelarkampanj om och om och om igen dagligen.

Inaktiv
Skrivet av ohGr:

GTA V - rätt många spelare har lämnat spelet.

Så är det med alla spel idag...

Medlem
Skrivet av Nihuli:
Skrivet av Sapiens:

Inte illa, kul att det fortfarande finns något bra och ambitiöst AAA-spel som kan komma upp i Cod/Wii-fit siffor.

Skrivet av Nihuli:

Men NÄR släpps det till PS4/PC?!

Hösten 2014

Så långt har jag också hängt med, men jag vill ha ett datum

Vill säga att ja läst september, men ja har förmodligen drömt!

Medlem

Man kan ju undra när de ska få tummen ur och släppa mer singelplayer material?
Sluta fjanta med Online delen.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Kimpur:
Skrivet av obitwice:

Jag har det redan till ps3 men det blir självklart ett köp till ps4 och kanske till pc med.

1 konsolverre och en pcverre kan jag förstå, men till 2 konsoller förstår jag inte?

Varför till konsol om man har PC? Allt man behöver är usb-kontroll och HDMI till TV:n.

Först till konsol för man vill inte vänta 1 år på att få spela spelet. Sen är PC en självklarhet med grafikinställningar, moddar och mus/tangentbord.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Nihuli:
Skrivet av Sapiens:

Inte illa, kul att det fortfarande finns något bra och ambitiöst AAA-spel som kan komma upp i Cod/Wii-fit siffor.

Skrivet av Nihuli:

Men NÄR släpps det till PS4/PC?!

Hösten 2014

Så långt har jag också hängt med, men jag vill ha ett datum

Hmm....
http://www.mobygames.com/images/shots/l/156854-moonstone-a-ha...

vi säger... 2:a december

Det blir 30 guldmynt tack!

Tur att någon förgyller lunchrasterna med ett gott skratt x-D

12
Skriv svar