Spana in massor av spelbaserat Lego

Robot
Spana in massor av spelbaserat Lego

Zelda, Portal och Starcraft 2 - det finns mängder av spelrelaterade Lego-projekt som behöver dig för att lyckas.

#minecraft, #starcraft-ii-2, #the-legend-of-zelda-the-twilight-princess


Medlem
Spana in massor av spelbaserat Lego

Fan vad sugen jag blev på att få börja jobba på förskola igen till hösten. Då jävlar blir det Lego vare sig barnen vill det eller inte.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Lego var grymt back in the days, men fasiken vad dyrt det är idag. Rekommenderar att köpa begagnat, lägga i en tvättpåse eller liknande och köra en vända i tvättmaskinen på låg värme så borde det vara som nytt sen.

Medlem
Skrivet av Ender:

Lego var grymt back in the days, men fasiken vad dyrt det är idag. Rekommenderar att köpa begagnat, lägga i en tvättpåse eller liknande och köra en vända i tvättmaskinen på låg värme så borde det vara som nytt sen.

Är väl egentligen inte jättedyrt jämnfört med andra leksaker... Tänk på hållbarheten i Lego gentemot plastpistoler Men visst, för det priset får man inte många bitar!

Medlem

Ja jag har nog lego för 1000-tals kronor hemma hos föräldrarna men jäklar va kul det är att bygga med ens gamla lego när de små kusinerna kommer på besök! ( fast man gör det ju lite "motvilligt" men med glimten i ögat )
Då byggs de för fulla muggar!

Medlem

Om man bor i örebro med omnejd finns eBrix lagerbutik (i lilla orten Mosås), något mer förmånliga priser! (Har även för mig att man kan beställa hem därifrån, googla så får ni se).

1
Skriv svar