Dubbel retroskräck från Atari i höst

Robot
Dubbel retroskräck från Atari i höst

Utgivaren blåser liv i Alone in the Dark och Haunted House.

#atari, #haunted-house, #alone-in-the-dark-illumination, #pure, #dreampainters


MEG
Medlem
Dubbel retroskräck från Atari i höst

Ojdå, för en som gillar skräck så är jag tveksam till detta, men jag blir gärna överbevisad


signatur

Death is only the beginning

ELF
Medlem

De horribla kontrollerna är ju är ju en del av charmen med RE och AITD.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:

De horribla kontrollerna är ju är ju en del av charmen med RE och AITD.

Fast inte i det senaste AITD. Det var fan horribelt. Kontrollen kan vara seg och slö som i RE och ha en charm, men när den är oresponsiv och ologisk är det desto sämre.


signatur

Videomupp

Precis, "Alone in the Dark with horrible controlers" - lockar inte nämnvärt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av ELF:

De horribla kontrollerna är ju är ju en del av charmen med RE och AITD.

Fast inte i det senaste AITD. Det var fan horribelt. Kontrollen kan vara seg och slö som i RE och ha en charm, men när den är oresponsiv och ologisk är det desto sämre.

Japp. Alone in the Dark 3: The New Nightmare har Resident Evil-kontroller och är jättekul att spela. Alone in the Dark 4 till last-gen... åh herregud. Det är ändå lite coolt att de ville vara lite nyskapande med att man gjorde sina arm-rörelser med spakarna osv men det blev verkligen skit. Varje gång jag har försökt spela det på allvar har jag bara gett upp.

Men jag är helt hundra procent säker på att de inte kommer göra det igen. De fick ju så mycket skit för det och där är fortfarande Alone in the Dark för 49 kronor i varje spelbutik som ingen vill ha...

KoP
Medlem

Bara dom gör bättre ifrån sig än senaste Alone in the dark som imo var ganska mediokert.

1
Skriv svar