Assassin's Creed: Unity

Robot
Assassin's Creed: Unity

Med Unity tar Assassin's Creed-serien ett betydande steg mot en fullfjädrad nextgen-upplevelse. PS3 och Xbox 360 står kvar och vinkar sorgset när lönnmördarserien kör raka vägen in i den ljusa framtiden. Eller?

#ubisoft


Medlem
Assassin's Creed: Unity

Kan någon förklara som vet om själva samarbetsläget kommer gälla för själva handlingen eller sidouppdragen. Kan man springa runt fritt med andra spelare så som det skulle gå i far cry eller var samarbetsläget ett eget läge?

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

Kan någon förklara som vet om själva samarbetsläget kommer gälla för själva handlingen eller sidouppdragen. Kan man springa runt fritt med andra spelare så som det skulle gå i far cry eller var samarbetsläget ett eget läge?

Co-Op är ett läge man kan komma åt närsomhelst i världen. Du spelar som Arno i din kampanj och det finns uppdrag som kräver fler spelare. Dem är vad jag förstått sidouppdrag. Jag vet inte riktigt om den har någon påverkan på storyn men det borde gå att spela fritt med andra.

Det förklaras bättre i den här videon:
https://www.youtube.com/watch?v=9mKot7Sy9Qo&list=PLpg6WLs8kxG...

ZF
Medlem

började inte Paris kloaksystem byggas nångång mellan 1850-1900?

men vem räknar.

Medlem

Jag har alltid föredragit single-player delen men detta verkar vara skojsigt!

Medlem
Skrivet av ZF:

började inte Paris kloaksystem byggas nångång mellan 1850-1900?

men vem räknar.

Tunnelsystemet skapades under romartiden när de bröt kalksten i gångarna. En liten del av systemet började användas som gravplats år 1786. Kan du inte det eller, pffft. Här är källan förresten :P, http://sv.wikipedia.org/wiki/Paris_katakomber

ZF
Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av ZF:

började inte Paris kloaksystem byggas nångång mellan 1850-1900?

men vem räknar.

Tunnelsystemet skapades under romartiden när de bröt kalksten i gångarna. En liten del av systemet började användas som gravplats år 1786. Kan du inte det eller, pffft. Här är källan förresten :P, http://sv.wikipedia.org/wiki/Paris_katakomber

fast nu var det ju faktiskt påståenden om kloaker frågan gällde:

Citat:

Jag är här för att testa det nya samarbetsläget och accepterar ett uppdrag som leder rakt ner i en kloak.

inte sova i klassrummet!

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av nils45:
Skrivet av ZF:

började inte Paris kloaksystem byggas nångång mellan 1850-1900?

men vem räknar.

Tunnelsystemet skapades under romartiden när de bröt kalksten i gångarna. En liten del av systemet började användas som gravplats år 1786. Kan du inte det eller, pffft. Här är källan förresten :P, http://sv.wikipedia.org/wiki/Paris_katakomber

fast nu var det ju faktiskt påståenden om kloaker frågan gällde: )

Hm, i artikeln är det i alla fall en bild på en katakomb, du tror inte att det är det han menar med kloak i artikeln?

Utannonserades inte att man kunde köra hela storyn i co-op? Eller blandar jag ihop det med nått annat spel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av ZF:

började inte Paris kloaksystem byggas nångång mellan 1850-1900?

men vem räknar.

Du har delvis rätt. Det system som finns idag är från mitten av 1800-talet och används tills dels även idag. Däremot fanns det "kloaker" för regnvatten och skräp redan innan som sedan användes vidare samtidigt som man sprängde och utvidgade den under 1800-talet.

ZF
Medlem
Skrivet av Dizzz:

Du har delvis rätt. Det system som finns idag är från mitten av 1800-talet och används tills dels även idag. Däremot fanns det "kloaker" för regnvatten och skräp redan innan som sedan användes vidare samtidigt som man sprängde och utvidgade den under 1800-talet.

ja regnvatten förlitade man sig mer eller mindre helt på skulle ta hand om kloakmaterialet innan den tiden, och det mesta av det färdades säkert en god bit ovan mark till närmsta sån portal, men jag tror inte dessa heller var dimensionerade att springa runt i direkt som vi tänker det idag. och de gick väl i princip rakt mot i floden så det var säkert ingen "kul" labyrint heller. (men jag kan slå vad om att det är det i spelet...)

känner man sig lockad så är tydligen Paris underjord ett populärt turistmål. det verkar rent av kunna riskera bli lite Indiana Jones-artat äventyr om man inte ser upp:

jag blir nog hellre jagad av lönnmördarna än den grejen..

Skribent

Ubisoft säger att det är en kloak!

Skrivet av Warfighter320:

Kan någon förklara som vet om själva samarbetsläget kommer gälla för själva handlingen eller sidouppdragen. Kan man springa runt fritt med andra spelare så som det skulle gå i far cry eller var samarbetsläget ett eget läge?

Du kan springa runt fritt med vänner och utforska Paris. Ute i själva världen accepterar ni sedan co-op-uppdragen. Jag vet dock inte om man kan spela två (eller fler) i huvuduppdragen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar