Tokyo Game Show – blott 40 rådde på Bloodborne-demot

Robot
Tokyo Game Show – blott 40 rådde på Bloodborne-demot

1 250 försökte men bara 40 lyckades. Hardcore, ditt namn är Bloodborne.

#bloodborne, #demons-souls, #dark-souls, #from-software


Medlem
Tokyo Game Show – blott 40 rådde på Bloodborne-demot

Verkar lovande alltså!

Får hoppas ENB ger lite mysig info när han återvänder!
https://twitter.com/YasuhiroKitao/status/512947826901282816

Medlem

Det låter riktigt bra! Challenge accepted.

Medlem

Visst är det bra spel men efter att sett ett demo spelas över 3500gånger skulle iaf jag vara sjukt trött att titta hah...

Redaktör
Skrivet av Gaara:

Visst är det bra spel men efter att sett ett demo spelas över 3500gånger skulle iaf jag vara sjukt trött att titta hah...

Vi hörde "Eye of the Tiger" ungefär så många gånger när vi hade Rock Band och Guitar Hero i FZ-montern på Dreamhack. Jag var sekunder från att begå mord.


signatur
Medlem

Orkar knappt vänta tills ikväll då Alpha'n startar för vissa av oss *Host*

SoL
Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Orkar knappt vänta tills ikväll då Alpha'n startar för vissa av oss *Host*

Har du fått din kod så du garanterat är med? Fan jag registrearade för alphan men de verkar kört

Medlem
Skrivet av SoL:

Har du fått din kod så du garanterat är med? Fan jag registrearade för alphan men de verkar kört

De har inte skickat ut koder än nej, men fick du första mailet, samt registrerade ditt intresse är du med.

SoL
Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av SoL:

Har du fått din kod så du garanterat är med? Fan jag registrearade för alphan men de verkar kört

De har inte skickat ut koder än nej, men fick du första mailet, samt registrerade ditt intresse är du med.

Jag fick inget mail men jag registrerade och då stog det nåt om att jag kommer få ett mail inom kort ifall jag kom med men jag har inte fått något mail. En del påstar stt man ska ha platinum i något tidigare souls spel o andra säge att man ska ha spelat dark souls 2 betan så jag e lite osäker jag

FM-guru
F.d. Sisyr

Bara att hoppas att det går samma väg som Dark Souls och portas till PC efterhand.

Medlem
Skrivet av SoL:

Jag fick inget mail men jag registrerade och då stog det nåt om att jag kommer få ett mail inom kort ifall jag kom med men jag har inte fått något mail. En del påstar stt man ska ha platinum i något tidigare souls spel o andra säge att man ska ha spelat dark souls 2 betan så jag e lite osäker jag

EU Alphan skickades ut till random personer med PS+, att man har platinumat ett av Souls där ska tydligen inte stämma, nu har jag förvisso platinum i dark souls serien men. Enbart vi som fick mailet ska tydligen kunna regga sig till alphan, alla andra kommer inte in.

US Alphan kan vem som helst som har PS+ joina alphan, den är förvisso inte före på torsdag.

Men oavsett vad så har de inte skickat ut nyckeln än, ibland kan den komma bara någon timma innan, ibland har de skickat tidigare ( Inte första Alphan jag har varit med dock första för Bloodborne )

Skrivet av Sisyr:

Bara att hoppas att det går samma väg som Dark Souls och portas till PC efterhand.

Spelet är Sony exklusivt, det ägs halvt av Sony själva, samma som Demon Souls. Detta spel lär aldrig komma till PC.

Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Orkar knappt vänta tills ikväll då Alpha'n startar för vissa av oss *Host*

Jag hatar dig

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av MugiMugi:

Spelet är Sony exklusivt, det ägs halvt av Sony själva, samma som Demon Souls. Detta spel lär aldrig komma till PC.

Hoppet är det sista som överger människan! Nevertheless, här är en mössa till dig;

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Bara att hoppas att det går samma väg som Dark Souls och portas till PC efterhand.

Arbetar dem inte med SONY entertainment för Bloodborne? Isf är chanserna 0 att det kommer till PC, just som Demon's souls.

1
Skriv svar