Watch Dogs – inget dlc till Wii U-versionen

Robot
Watch Dogs – inget dlc till Wii U-versionen
Medlem
Watch Dogs – inget dlc till Wii U-versionen

Så Wii U-versionen kommer vara dyrare än till övriga plattformar, kommer inte innehålla någon DLC, och släpps ett helt år senare.

Varför skulle någon köpa Wii U-versionen?

"Naeh, vi släpper inte någon Wii U-version av spelet för det säljer ju uppenbarligen inte så bra på den konsolen ändå."
Tro fan det inte säljer när ni hanterar Wii U såhär.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Det är ganska kul att jämföra vilka spel som är på gång till Ps4 och WiiU, det är inte konstigt att Wii U säljer dåligt.
Kommer Middle-earth: Shadow of Mordor till Wii U? NEJ, men till PC, Xbox 360, Xbone, Ps3 & Ps4. Och så ser det ut med dom flesta spelen som släpps....


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem

Wii U ägarna känner sig nog jävligt lurade av nintendo.


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

Medlem

Dra åt helvete med Watch dogs.

Nu vart jag tvungen att ominstallera fittspelet och nu kan jag inte installera det igen via ucantplay,

Får ett jävla meddelande hela tiden att jag borde kolla min anslutning -.-

Skrivet av obitwice:

Wii U ägarna känner sig nog jävligt lurade av nintendo.

Nädå jag köpte WiiU för att Lira Mario, Mario, Mario, Donkey Kong, Mario och Rayman. Inte Feta Pang Pang spel


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av obitwice:

Wii U ägarna känner sig nog jävligt lurade av nintendo.

Nintendo levererar kvalitetsspel som vanligt, så jag känner mig inte ett dugg lurad. Jag har PC och PS4 för alla andra spel.

Medlem

nästa AAA zelda, ända anledningen till att jag äger en wiiU, tills dess wind waker


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av obitwice:

Wii U ägarna känner sig nog jävligt lurade av nintendo.

Nintendo levererar kvalitetsspel som vanligt, så jag känner mig inte ett dugg lurad. Jag har PC och PS4 för alla andra spel.

Inte du och jag kanske, men det är värre för dom som bara har råd med ett tv-spel och som har köpt Wii U. Nintendos egna spel är ok men det kommer ju knappt några andra till den.


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

ZF
Medlem
Skrivet av Puscifer:

Så Wii U-versionen kommer vara dyrare än till övriga plattformar, kommer inte innehålla någon DLC, och släpps ett helt år senare.

Varför skulle någon köpa Wii U-versionen?

har man bara möjlighet att spela den så är det ju ändå bättre än inget. och med tanke på att det spelet också fyller sandlådan i frånvaron av GTA, så bör det ändå vara ett ganska attraktivt tredjepartsspel för maskinen.

sen tror jag inte spelet kommer bli så dyrt. visst, om du räknar mot priset på de övriga nu, men för releasepriser så håller WiiU överlag ovanligt beskedliga nivåer skulle jag säga.

1
Skriv svar