Robot
Dead Island 2

FZ har tagit en avkopplande solsemester i Kalifornien. Synd bara att ett par miljoner zombier hade samma idé.

#techland, #dying-light, #dead-island, #spec-ops-the-line, #yager-development, #dead-island-2


Medlem
Dead Island 2

Nu märks det att en ny generation är på gång. Jag fastnade inte för det första spelet men kanske har de gjort detta bättre? Ser onekligen bra ut och känslan verkar finnas där men det vet jag inte säkert fören jag testat. Hoppas det kommer ut ett demo även om det är skralt med såna nu för tiden.

Medlem

Skapligt blodigt

Medlem

Jag hade noll i förväntningar när jag köpte Dead Island på Steamrea...men gud vad jag älskar det spelet. Det är tyngd i slagen och man känner sig underbart sårbar. Bästa känslan av att vara jagad sedan Clive Barkers Undying. Hoppas känslan består i tvåan.

Medlem

Dying light verkar bli ett roligare spel.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Ser roligt ut

Inaktiv

Vill verkligen inte klaga på en artikel men det här stycket kan max ha tagit 15min att slänga ihop. Efter att ha spelat med 3 utvecklare och sett en presentation så borde du ha mer information ?

Medlem

Måste man fortfarande reparera sin kofot.. som att den går sönder då man slår den i en förruttnad människokropp..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Ettan på 360n med en/två kompisar var bland det roligaste jag lirat! Så mycket skratt, hets, allmänt dampande. Sen alla sköna buggar som bara förhöjde upplevelsen ^^

Medlem
Skrivet av bleak:

Vill verkligen inte klaga på en artikel men det här stycket kan max ha tagit 15min att slänga ihop. Efter att ha spelat med 3 utvecklare och sett en presentation så borde du ha mer information ?

Frågan är väl hur mycket han faktiskt fått avslöja i detta stadiet.

Medlem

Dead Island var helt underbart och jag ser verkligen emot tvåan.
Även Dying Light finns på min önskelista

Medlem

Jag ville så gärna gilla 1:an och Riptide men... ...det är så svårt. Enformigheten smyger sig snabbt på...

Ett bra mått brukar vara om COOP håller och det är tveksamt om så är fallet. Det som ska vara en ny dimension av samarbete var mest "enformigt ihop" istället.

Jag hoppas på detta men tvivlar på att man lyckats!

...sen är det som redan påtalat rätt brutalt frustrerande att ens stålkofot går sönder av att svinga den mot zombies!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Blir ett givet köp, gillade verkligen de tidigare spelen. Däremot blir jag lite "orolig" när jag läste att man ska kunna slå ihjäl varandra också.

Om det inte är i arenaform utan under storyläget så känns det som att det bara öppnar upp för att sabba.


signatur

The Emperor protects.

1
Skriv svar