Disney Magical World

Robot
Disney Magical World

Från ingenstans slår sötbomben ner och briserar i en färgsprakande värld där du lever, verkar och andas Disney. Vem behöver verkligheten?


ZF
Medlem
Disney Magical World

för att hjälpa inleda den uppenbara debatten om sakers tillstånd i Disneyuniversumet i en munter ton så tipsar jag om att först kolla in lite querkonst.

men nu tillbaka till huvudämnet med ett par frågor.

är detta ungefär som Animal Crossing? är von Anka den nye Tom Nook?

Medlem

Sexistiskt spel, kajsa anka har inga byxor!!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Kommer aldrig spela spelet men det får en hyllning. Med andra ord, nästa generation ska få smaka på samma skit som vi fick. inb4 jurassic world...

Medlem

Det enda som kändes lockande för mig var Mickey Edition 3DS som dom visar i slutet av trailern. Blev lite avtänd när jag såg gubbarna som påminner väldigt mycket om Xbox-avatarer. Önskar att Disney gjorde ett nytt World of Illusion fast i 3D och där man kunde välja bland lite fler karaktärer än bara Kalle och Musse.

MEG
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Sexistiskt spel, kajsa anka har inga byxor!!

Håller fullständigt med, borde vara 18 årsgräns på detta snuskiga spel. Ett spel där det finns nudister, fy vale


signatur

Death is only the beginning

MEG
Medlem

För att vara lite mer seriös så är detta ett spel som helt har gått mig förbi, det ser trevligt ut. Någon som vet om det kommer en version på svenska?


signatur

Death is only the beginning

Redaktör
Ponny
Skrivet av ZF:

för att hjälpa inleda den uppenbara debatten om sakers tillstånd i Disneyuniversumet i en munter ton så tipsar jag om att först kolla in lite querkonst.

men nu tillbaka till huvudämnet med ett par frågor.

är detta ungefär som Animal Crossing? är von Anka den nye Tom Nook?

Mustigt skägg är mustigt även på Törnrosa.

Ja, lite som Animal Crossing är det, även om det är mer fokus på äventyr och sprakande slagsmål. Och visst har Jocke von Anka en affär, men är inte i närheten av Tom Nooks ondska.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Kleptoman:

Sexistiskt spel, kajsa anka har inga byxor!!

Äh, 75 procent av "packet" i Sjumilaskogen är helt nakna när de smyger omkring bland buskarna. Där ligger Kajsa i lä.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Är det som i Animal Crossing att du kan ha flera avatarer/spelare i spelet? AC kan jag spela med sambon som det är nu och jag undrar om det är samma typ i detta eller som i Pokémon där det endast finns en karaktär.

1
Skriv svar