Dränk dina sims om en månad!

Robot
Dränk dina sims om en månad!

Pooler och spöken återvänder innan året är slut - helt gratis.

#the-sims-4


Medlem
Dränk dina sims om en månad!

Oj! GRATIS!?
Kan man tänka sig, EA kanske kan rädda sig själva ur klistret de satte sig i från början

Medlem

Jaså, det var därför Origin laddade ner en 250mb stor patch igår. Jag tänkte att det måste vara något mer än bara buggfixar när det var så stort.

Jag tror jag ska spela lite Sims 4 ikväll. Jag ska stänga in Darth Vader, Leia och Luke i ett litet rum utan dörrar och se vad som händer.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

Jaså, det var därför Origin laddade ner en 250mb stor patch igår. Jag tänkte att det måste vara något mer än bara buggfixar när det var så stort.

Jag tror jag ska spela lite Sims 4 ikväll. Jag ska stänga in Darth Vader, Leia och Luke i ett litet rum utan dörrar och se vad som händer.

Your honor, I rest my case!


signatur
Medlem

Dark Vader <3

Medlem

Eeh spöken kunde de ha skippat imo


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Detta var oförväntat. GRATIS! Det var som fan...kanske finns det lite hopp trots allt. Jag är väldigt glad att det enbart är pooler och spöken och inte de förbannade skitungarna.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Arizato:

Dark Vader &lt;3

Gillade casual Vader


signatur
Inaktiv

Ett tilläggspaket från EA, som är helt gratis? Har de slagit sig någonstans, eller vad är det frågan om? Wow-faktor från mig hur som helst.

Skrivet av Kleptoman:

Eeh spöken kunde de ha skippat imo

Varför? Är du rädd för dem?

Inaktiv

Hahaha trodde aldrig jag skulle få se Dark Vader i converse Härligt!

Medlem
Skrivet av InfiniteTias:

Oj! GRATIS!?
Kan man tänka sig, EA kanske kan rädda sig själva ur klistret de satte sig i från början

Har inte din mamma lärt dig att inget är gratis?

1
Skriv svar