I Am Bread – nytt från Surgeon Simulator-skaparna

Robot
Medlem
I Am Bread – nytt från Surgeon Simulator-skaparna

nej.


signatur

//monster

Medlem

Det var åtminstone orginellt, och det såg förhållandevis skoj ut ändå. Lite sådär onödigt men roligt som Surgeon Sim. Ser fram emot att testa det!

Medlem

Jag som alltid känt mig som ett bröd fången i en människas kropp, äntligen ett spel för mig! Pride nästa år, HBTQ( B ). Ses där eller?


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Väldigt youtube-bait spel, kanske något för degiga personer dock.

Medlem

Haha såg underbart ut!

Medlem

Whats not to like! Helt genialt det här, och hoppas innerligt att musiken i trailern är med i spelet sedan.

Inaktiv

Såg lite torrt ut.

KoP
Medlem

Såg ganska tråkigt ut imo. Inget jag kommer hålla koll på.

Medlem

Nej Tack..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Haha, älskart! Det vill jag ha!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Det känns lite som de försöker casha in på Goat Simulator succén.

Inaktiv

NU har jag sett allt...

Medlem
Medlem

Känns jävligt "LEL LEL RANDOM XXDDD!!!!11!" precis som Goat Simulator. Nej tack.

Medlem

Känns lite som "gå på den här också tack" Upp till var och en men inte för mig.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Ja du, vad kan man säga?

Medlem

Genialt ju, har ni ingen humör? Herregud

Medlem
Skrivet av Fozboz:

Genialt ju, har ni ingen humör? Herregud

Gud förbjud oss människor som tycker annorlunda än dig!

Skrivet av chopper:

Känns lite som "gå på den här också tack" Upp till var och en men inte för mig.

Håller med dig.

Inaktiv

Sämsta jag någonsin sett.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ja skivat bröd finns det något bättre?

Medlem

Haha, ser kul ut

Medlem

Såna här äckliga hipsterspelutvecklare borde bli förbjudna.

Medlem
Skrivet av 4skin:

Jag som alltid känt mig som ett bröd fången i en människas kropp, äntligen ett spel för mig! Pride nästa år, HBTQ( B ). Ses där eller?

Transgender asexual breadkin unite!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Meh ...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

Såna här äckliga hipsterspelutvecklare borde bli förbjudna.

Haha va? Vad har hipster med detta att göra? Undrar om du vet vad ordet betyder. Hipster utvecklare är såna som göra spel som dear Esther och sånt. Fez utvecklare är rätt hipster med.

Medlem
Skrivet av Morknox:
Skrivet av Tompa8989:

Såna här äckliga hipsterspelutvecklare borde bli förbjudna.

Haha va? Vad har hipster med detta att göra? Undrar om du vet vad ordet betyder. Hipster utvecklare är såna som göra spel som dear Esther och sånt. Fez utvecklare är rätt hipster med.

Jag vet mycket väl vad hipster är och innebär. Och nej, Fez är inte ett hipsterspel. Däremot när man gör spel för att få södermalmsmänniskor att spela så är man hipster. Spel som dom kan sitta och diskutera på nåt café, killar i fula skägg , för korta byxor och en för stor skjorta och tjejer med kort rödfärgat hår i 5 storlekar för stora skor, randiga leggings, en lång kappa och en fjällräven ryggsäck.

Medlem
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av Morknox:
Skrivet av Tompa8989:

Såna här äckliga hipsterspelutvecklare borde bli förbjudna.

Haha va? Vad har hipster med detta att göra? Undrar om du vet vad ordet betyder. Hipster utvecklare är såna som göra spel som dear Esther och sånt. Fez utvecklare är rätt hipster med.

Jag vet mycket väl vad hipster är och innebär. Och nej, Fez är inte ett hipsterspel. Däremot när man gör spel för att få södermalmsmänniskor att spela så är man hipster. Spel som dom kan sitta och diskutera på nåt café, killar i fula skägg , för korta byxor och en för stor skjorta och tjejer med kort rödfärgat hår i 5 storlekar för stora skor, randiga leggings, en lång kappa och en fjällräven ryggsäck.

Tror du verkligen de sitter och diskuterar ett brödspel? Fez är ett typiskt sånt spel de kan sitta och diskutera. Har du förövrigt sätt skaparen och läst hans uttalanden? I min bok är han hipster. Brödspelet är bara på skoj skull. Medans Fez är ett typiskt sånt spel med "djupare mening" som hipsters gillar att låtsas förstå sig på. De försöker vara "classy" och typ bättre än andra för att de kan förstå sig på sånt. Som thomas was alone och andra spel som vi andra människor inte "förstår oss på" (som de säger). Brödspelet är p12 spel som några ungar sitter och skrattar åt och tycker är jättekul. Sen kollar de på pewdiepie samtidigt som de spelar det.

Inaktiv

Idiotisk precis som "Goat Simulator" . Kommer att sälja till idioter precis som "Goat Simulator". Utvecklad av idioter precis som "Goat Simulator". Julafton för... ni förstår:D

12
Skriv svar