Titanfall får tre nya spellägen

Robot
Titanfall får tre nya spellägen

Samarbeta med tre kompisar mot horder av anfallare, bland annat.

#respawn-entertainment, #titanfall


Medlem
Titanfall får tre nya spellägen

Lirar folk fortfarande det här?!? Och NO did i?!

Medlem

Hade de annonserat ett moba liknande spelsätt så hade jag återinstallerat. Detta lät ju bara som mer av det tråkiga.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Najs. Suveränt spel blir ännu bättre

Medlem

Kändes så mediokert det här spelet så jag provade det aldrig, inte ens när det varit gratis på Origin.
Vad tycker HCgamers?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ja ger inte det här spelet mycket creed spelade nån timme på gratis dagen men det va inte alls så som ja förväntat mig

Medlem

Otroligt kul spel tillsammans med ett gäng polare. Att spela själv går väl an men då blir lite som vilken shooter som helst med lite modifikation.

Däremot är det riktigt najs att de fortfarande släpper uppdateringar till spelet och med såna här features dessutom! En del andra spel är detsamma rakt igenom och de enda ändringarna du får (förutom småfix via patchar) är med DLC.

Medlem
Skrivet av pinky:

Otroligt kul spel tillsammans med ett gäng polare. Att spela själv går väl an men då blir lite som vilken shooter som helst med lite modifikation.

Däremot är det riktigt najs att de fortfarande släpper uppdateringar till spelet och med såna här features dessutom! En del andra spel är detsamma rakt igenom och de enda ändringarna du får (förutom småfix via patchar) är med DLC.

ja det kanske e roligare med flera och ja vill dom hålla kvar folk får dom nog göra så här

1
Skriv svar