Spela Lord of the Rings gratis

Robot
Spela Lord of the Rings gratis
Medlem
Spela Lord of the Rings gratis

Go Codemasters och Turbine!

Medlem

Fantastiskt spel om man älskar sagan om ringen, även om man inte har koll på sagan om ringen.

Medlem

Kommer jag helt klart att testa.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av båtsman:

Kanske värt att testa det igen då.

Medlem

Troligen det bästa MMO:et hittills, blir nog till att börja spela det igen och ta sig an Moria efter sommaren

Medlem

Lät ju intressant (gratis) är ju alltid gott


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Medlem

super nice ju
hoppas detta gäller för us server oxo eftersom turbine inte jobbar me codemaster i us


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Så har jag fattat det rätt nu? Man får spela hur mycket som helst upp till lvl 50 men måste betala om man vill levla högre eller om man vill ha extra saker och tjänster?


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem

Detta kan va något att hitta tillbaka till... ialllafall tills SW:TOR kommer...


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Bara man inte kan köpa stats förbättringar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vike:

Så har jag fattat det rätt nu? Man får spela hur mycket som helst upp till lvl 50 men måste betala om man vill levla högre eller om man vill ha extra saker och tjänster?

Undrar också om just levlandet. Har inte koll på spelet men när jag googlade stog det att lvl 50 är max level?

Medlem

Double post..

Medlem

Inte för att vara en perfektionist men: I höst blir det därför gratis att spela The Lord of the Rings Online ändra upp till nivå 50.

Det bör ni kanske ändra? :J

Hehe, skämt åsido så låter detta intressant! Om nu Blizzard kunde kunde göra samma sak med WoW, men varför skulle dom göra det nu när dom tjänar så mycket cash på det?

Medlem

Perfekt! Har funderat på att börja spela igen, men jag var inte säker.. Fan vad jag ser fram emot detta!

LotrO är ett underbart spel. Många fina minnen kommer därifrån.

Medlem

happyface!
Misstänker att de första dagarna som det går f2p blir rätt fulla.

Medlem

Det känns som att om något spel ska få mig att bli av med MMO-oskulden så blir det nog LOTRO. Jag ser fram emot en fantastisk höst!

OK, nice, har varit nyfiken på det...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Intressant. Rätt najs spel faktiskt, dock har jag lite svårt för mallen som i princip alla MMORPGs följer.

Medlem

Verkar ju funka för Dungeons & Dragons Online, och vad jag förstått är detta ett mycket bättre spel.

Medlem

Äntligen kan man fortsätta på min lv 45:D igen:D

Medlem

Fantastiskt att man kan spela en bra bit gratis och L50 är ju en LÅNG bit... passar mig ypperligt som spelar då och då och inte vill pröjsa en månadsavgift för 10 timmar månaden...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Blir å testa så fort det blir gratis då Och att man kan få poäng via uppdrag istället för att betala är ett stort +

Medlem

Har inte lirat min lvl 50 på 5-6 månader. Då kan jag lika gärna vänta tills hösten och lira igen


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

När Moria släpptes för lite mer än ett år sedan så höjdes max lvl till 60 och efter det har en expansion till släppts. Vet dock inte om nivåtaket höjdes i samband med den, men man missar nog en stor del av spelet om man bara kan lvla till 50. Men fram tills dess är det helt klart värt det.

Medlem

Nice, stort lotr fan sedan 20 år tibax och enda anledningen jag inte provat spelet än är att man inte har så mycket tid nuförtiden så vill inte betala full månadsavgift. Blir o prova

Medlem

Vill ni ha svar på era frågor, är ni välkomna att läsa http://mmofocus.se/index.php/2010/06/04/lotro-blir-f2p-till-h...


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

12
Skriv svar