Se Nintendo visa framtiden i morgon

Robot
Se Nintendo visa framtiden i morgon

Den japanska och den europeiska chefen presenterar planerna live, se Nintendo Direct i morgon kväll.

#nintendo, #mario-maker, #yoshis-wolly-world, #super-smash-bros-for-nintendo-3ds, #star-fox-wii-u, #the-legend-of-zelda-wii-u


Medlem
Se Nintendo visa framtiden i morgon

SSB hypen har svalnat intresset för min del, och morgondagens Nintendo Direct kommer troligtvis att kretsa kring SSB. Dags att visa oss något nytt nu Nintendo!

ZF
Medlem
Citat:

sina närmaste framtidsplaner för Wii U och 3DS *

* WiiU 2 och Newer 3DS.

Medlem

....Kaaaaanske Metroid.... eller snarare så hoppas jag.

Medlem
Skrivet av ZF:
Citat:

sina närmaste framtidsplaner för Wii U och 3DS *

* WiiU 2 och Newer 3DS.

Nästa konsol kommer heta Nintendo Wii Ü. Allt för att förvirra konsumenterna ytterligare.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

MEG
Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av ZF:
Citat:

sina närmaste framtidsplaner för Wii U och 3DS *

* WiiU 2 och Newer 3DS.

Nästa konsol kommer heta Nintendo Wii Ü. Allt för att förvirra konsumenterna ytterligare.

Tyvärr så tror jag att du kommer att få rätt


signatur

Death is only the beginning

ZF
Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av ZF:
Citat:

sina närmaste framtidsplaner för Wii U och 3DS *

* WiiU 2 och Newer 3DS.

Nästa konsol kommer heta Nintendo Wii Ü. Allt för att förvirra konsumenterna ytterligare.

grymt ju. "Wii Über"

Skrivet av MEG:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av ZF:
Citat:

sina närmaste framtidsplaner för Wii U och 3DS *

* WiiU 2 och Newer 3DS.

Nästa konsol kommer heta Nintendo Wii Ü. Allt för att förvirra konsumenterna ytterligare.

Tyvärr så tror jag att du kommer att få rätt

kan sluta hur som helst. å ena sidan så borde de ju lärt sig nått av hur WiiU (inte) funkade, men åas så lär inte samma knas med "New 3DS" ge lika svaga siffror om det fortsätter som nu. så då kan det säkert tas som betyg på att namnet är fortsatt starkt och att ingen blir förvirrad.

MEG
Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av ZF:
Citat:

sina närmaste framtidsplaner för Wii U och 3DS *

* WiiU 2 och Newer 3DS.

Nästa konsol kommer heta Nintendo Wii Ü. Allt för att förvirra konsumenterna ytterligare.

grymt ju. "Wii Über"

Skrivet av MEG:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av ZF:
Citat:

sina närmaste framtidsplaner för Wii U och 3DS *

* WiiU 2 och Newer 3DS.

Nästa konsol kommer heta Nintendo Wii Ü. Allt för att förvirra konsumenterna ytterligare.

Tyvärr så tror jag att du kommer att få rätt

kan sluta hur som helst. å ena sidan så borde de ju lärt sig nått av hur WiiU (inte) funkade, men åas så lär inte samma knas med "New 3DS" ge lika svaga siffror om det fortsätter som nu. så då kan det säkert tas som betyg på att namnet är fortsatt starkt och att ingen blir förvirrad.

tja ifs så kan du ha rätt, men jag trodde inte Nintendo kunde göra bort sig så som dom gjorde, jag var nog inte ensamen som tänkte....va faan gör dom


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Ett sidscrollande Metroid är allt jag begär.


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

ZF
Medlem
Skrivet av MEG:

tja ifs så kan du ha rätt, men jag trodde inte Nintendo kunde göra bort sig så som dom gjorde, jag var nog inte ensamen som tänkte....va faan gör dom

för att förtydliga. vad jag menade var att eftersom påhittet med nya 3DS ev räknas gå bra, så är just risken att de kommer göra samma tabbar. eller helt nya, vi får se i...

1
Skriv svar